Sivu 2/2
Lähetetty: 10 Joulu 2007, 11:39
Kirjoittaja MTM
Laitoin omanikin, mutta en näytä vaalilippua viralliselle valvojalle.
Tämä haiskahtaa nyt Putinilta, mutta...
Tuo Poika on kyllä ansainnut tittelin, saa sitten intissä kertoa muillekin.
Lähetetty: 10 Joulu 2007, 19:49
Kirjoittaja Jakari
Äänestetty on.
Tuoreimman ovensuukyselyn perusteella Masteri on johdossa ja
ääniä jäljellä...ei kahtasataakaan.
Äänestetään, ennenkuin vaalipaikka sulkeutuu!

Lähetetty: 11 Joulu 2007, 17:19
Kirjoittaja jamppi
Taitaa jäädä äänestysinnokkuus pressanvaalien tasolle
On tämä sentään terkeämpi

Lähetetty: 15 Joulu 2007, 18:18
Kirjoittaja jamppi
Vähän selkärankaa tähän osallistumiseen

Lähetetty: 15 Joulu 2007, 21:45
Kirjoittaja Nuhvelentin veli
Velvollisuus täytetty.
Lähetetty: 21 Joulu 2007, 17:36
Kirjoittaja jamppi
Viimeisiä mahdollisuuksi vaikuttaa
Joulun pyhinä valta vaihtuu

Lähetetty: 21 Joulu 2007, 17:41
Kirjoittaja jamppi
Ja sen varran vielä että missä on ehdokkaiden vaalityö
Vaikka oviseutukyselyiden perusteella voitto näyttäisi lipsuvan vastustajalle
niin nyt jos koskaan on aika hieman pitää ääntä itsestään
Pelkkä äänestyslipun täyttäminen on perin tylsää
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 08:47
Kirjoittaja nuffi59
Vaaliehdokkaiden työ on perin vaisua, pitäs sitä edes vähän koettaa tuoda osaamistaan esille.
Taitaa nykyään olla kaikki liian varmaa ja parempi kun ei sano mitään, niin ei suututa ketään,
Vielä kerkiää äänestää!
Lähetetty: 24 Joulu 2007, 09:54
Kirjoittaja Niku
Oma ääneni on nyt laitettu.

Lähetetty: 24 Joulu 2007, 15:03
Kirjoittaja Wiljami
Ei voi olla totta.237 rekisteröitynyttä käyttäjää ja 40 ääntä
annettu.
HERÄTYS.Ei se voi olla niin vaikeaa yhtä nappia painaa.

Lähetetty: 24 Joulu 2007, 16:16
Kirjoittaja forssoni
no oikeelle ukolle se on ainaki menos

Lähetetty: 25 Joulu 2007, 10:26
Kirjoittaja jamppi
Kai se on uskottava että aktiiviset on äänensä antanu
Äänestysaika loppuu huomenna illalla jolloin julkistetaan voittaja,
ja saadaan titteli jakoon
