Laitoin omanikin, mutta en näytä vaalilippua viralliselle valvojalle.
Tämä haiskahtaa nyt Putinilta, mutta...
Tuo Poika on kyllä ansainnut tittelin, saa sitten intissä kertoa muillekin.
Vuoden 2007 NUFFISTI äänestys
Valvoja: automies560
-
Nuhvelentin veli
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Velvollisuus täytetty.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Ja sen varran vielä että missä on ehdokkaiden vaalityö
Vaikka oviseutukyselyiden perusteella voitto näyttäisi lipsuvan vastustajalle
niin nyt jos koskaan on aika hieman pitää ääntä itsestään
Pelkkä äänestyslipun täyttäminen on perin tylsää
Vaikka oviseutukyselyiden perusteella voitto näyttäisi lipsuvan vastustajalle
niin nyt jos koskaan on aika hieman pitää ääntä itsestään
Pelkkä äänestyslipun täyttäminen on perin tylsää
Mukana kuin peräpukama!
Vaaliehdokkaiden työ on perin vaisua, pitäs sitä edes vähän koettaa tuoda osaamistaan esille.
Taitaa nykyään olla kaikki liian varmaa ja parempi kun ei sano mitään, niin ei suututa ketään,
Vielä kerkiää äänestää!
Taitaa nykyään olla kaikki liian varmaa ja parempi kun ei sano mitään, niin ei suututa ketään,
Vielä kerkiää äänestää!
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
no oikeelle ukolle se on ainaki menos 
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Kai se on uskottava että aktiiviset on äänensä antanu
Äänestysaika loppuu huomenna illalla jolloin julkistetaan voittaja,
ja saadaan titteli jakoon
Äänestysaika loppuu huomenna illalla jolloin julkistetaan voittaja,
ja saadaan titteli jakoon
Mukana kuin peräpukama!



