Vuoden 2007 NUFFISTI äänestys

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Vuoden nuffisti 2007

ESM
8
19%
-Jukkis-
3
7%
Nuffieldmaster
30
71%
Nuffiko
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 42
MTM
Nuhvitietäjä
Viestit: 304
Liittynyt: 15 Marras 2007, 12:30
Paikkakunta: Sukeva

Laitoin omanikin, mutta en näytä vaalilippua viralliselle valvojalle.
Tämä haiskahtaa nyt Putinilta, mutta...
Tuo Poika on kyllä ansainnut tittelin, saa sitten intissä kertoa muillekin.
Työn iloa ja onnistumisen riemua vahvalla kotimaisella.
Jakari
Proto suunnittelija
Viestit: 101
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 18:32
Paikkakunta: Espoo

Äänestetty on.

Tuoreimman ovensuukyselyn perusteella Masteri on johdossa ja
ääniä jäljellä...ei kahtasataakaan.

Äänestetään, ennenkuin vaalipaikka sulkeutuu! :lol:
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Taitaa jäädä äänestysinnokkuus pressanvaalien tasolle
On tämä sentään terkeämpi :D
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Vähän selkärankaa tähän osallistumiseen :evil:
Mukana kuin peräpukama!
Nuhvelentin veli
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1301
Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
Paikkakunta: Peräpohjolan piiri

Velvollisuus täytetty.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Viimeisiä mahdollisuuksi vaikuttaa
Joulun pyhinä valta vaihtuu :shock:
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Ja sen varran vielä että missä on ehdokkaiden vaalityö
Vaikka oviseutukyselyiden perusteella voitto näyttäisi lipsuvan vastustajalle
niin nyt jos koskaan on aika hieman pitää ääntä itsestään
Pelkkä äänestyslipun täyttäminen on perin tylsää
Mukana kuin peräpukama!
nuffi59
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 854
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:48

Vaaliehdokkaiden työ on perin vaisua, pitäs sitä edes vähän koettaa tuoda osaamistaan esille. :)
Taitaa nykyään olla kaikki liian varmaa ja parempi kun ei sano mitään, niin ei suututa ketään, :lol:

Vielä kerkiää äänestää!
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
Niku
Vitos -nuffisti
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Kesä 2007, 20:05
Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -66 - Leyland 384 -71 - Vanaja 690Turbo
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Oma ääneni on nyt laitettu. :!:
Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -65 - Nuffield 10/60 -66 & Hymas - Leyland 384 -70
Wiljami
Kylmäkoskelainen
Viestit: 84
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 18:07
Paikkakunta: Orivesi

Ei voi olla totta.237 rekisteröitynyttä käyttäjää ja 40 ääntä
annettu.
HERÄTYS.Ei se voi olla niin vaikeaa yhtä nappia painaa. :?: :?:
Avatar
forssoni
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 529
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 18:10
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

no oikeelle ukolle se on ainaki menos :D
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun

http://kuvablogi.com/blog/13067/
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Kai se on uskottava että aktiiviset on äänensä antanu
Äänestysaika loppuu huomenna illalla jolloin julkistetaan voittaja,
ja saadaan titteli jakoon :cry:
Mukana kuin peräpukama!
Lukittu