Sivu 2/2
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Lähetetty: 07 Helmi 2014, 18:35
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Erilainen lähestymistapa sokkaongelmaan bongattu tänään:
Ko. reppu on näkyy varaosana joskus ostettu (pohjamaalissa)
Vaihdettiin painerajan istukan o-rengas ja testattiin toimivuus ennen elottomaan nostolaitteeseen. 50 baarin jaksaa paineilmaräikkä vääntää sitten loppuu hönkä tuossa testipenkissä. Varmasti pelaa.
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Lähetetty: 08 Helmi 2014, 00:40
Kirjoittaja nelosnuhvi
Juuri tuollainen varmistuslirpake on myös tilan leukussa, kun syksyllä sokan kuntoa varmistelin. Niin, sokka oli ehjä kuitenkin, vaikka ei ollut avattu +20 vuoteen isän mukaan. Nyt kuitenkin sen uusin.
Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Lähetetty: 09 Helmi 2014, 22:20
Kirjoittaja Warpu
tuota varmistusliparetta ollut suunnilleen 270 ikäluokan koneissa, myöhemmin sitten käytöstä luovuttu kuin myös korjausohjekirja käskee jättämään pois...
kertoopa tarina joskus tuosta lipareestakin läpi tulleesta koiranluusta

Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Lähetetty: 10 Helmi 2014, 18:38
Kirjoittaja nisu
Jännä tuo lukitusongelma täällä ,kun oman ja kotipaikan leukkuissa ei
milloinkaan muista niitä tutkitun ja ainuat nostolaitteen kestävyyteen littyvät
ongelmat ovat liittyneet bellavel systeemiin ja 804 apukynkän särkymiseen.

Re: Universal 4:sen nostolaitteet
Lähetetty: 10 Helmi 2014, 19:32
Kirjoittaja Leukkumies
Onhan tuosta varmistuksesta jutusteltu:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 4&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei meilläkään koskaan ole sokan kanssa ollut ongelmia, tältä palstalta on tullut tietoon ko. asia, samoin kuin repun yläpulttien taipumus löyhtyä.