Sivu 2/2

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Lähetetty: 07 Helmi 2014, 18:35
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Erilainen lähestymistapa sokkaongelmaan bongattu tänään:

Ko. reppu on näkyy varaosana joskus ostettu (pohjamaalissa)

Vaihdettiin painerajan istukan o-rengas ja testattiin toimivuus ennen elottomaan nostolaitteeseen. 50 baarin jaksaa paineilmaräikkä vääntää sitten loppuu hönkä tuossa testipenkissä. Varmasti pelaa.

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Lähetetty: 08 Helmi 2014, 00:40
Kirjoittaja nelosnuhvi
Juuri tuollainen varmistuslirpake on myös tilan leukussa, kun syksyllä sokan kuntoa varmistelin. Niin, sokka oli ehjä kuitenkin, vaikka ei ollut avattu +20 vuoteen isän mukaan. Nyt kuitenkin sen uusin.

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Lähetetty: 09 Helmi 2014, 22:20
Kirjoittaja Warpu
tuota varmistusliparetta ollut suunnilleen 270 ikäluokan koneissa, myöhemmin sitten käytöstä luovuttu kuin myös korjausohjekirja käskee jättämään pois...
kertoopa tarina joskus tuosta lipareestakin läpi tulleesta koiranluusta 8)

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Lähetetty: 10 Helmi 2014, 18:38
Kirjoittaja nisu
Jännä tuo lukitusongelma täällä ,kun oman ja kotipaikan leukkuissa ei
milloinkaan muista niitä tutkitun ja ainuat nostolaitteen kestävyyteen littyvät
ongelmat ovat liittyneet bellavel systeemiin ja 804 apukynkän särkymiseen. :roll:

Re: Universal 4:sen nostolaitteet

Lähetetty: 10 Helmi 2014, 19:32
Kirjoittaja Leukkumies
Onhan tuosta varmistuksesta jutusteltu: http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 4&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei meilläkään koskaan ole sokan kanssa ollut ongelmia, tältä palstalta on tullut tietoon ko. asia, samoin kuin repun yläpulttien taipumus löyhtyä.