Sivu 2/2
Re: power major -60
Lähetetty: 19 Elo 2012, 21:05
Kirjoittaja tonip
maalauksia ja kasausta jatkettu ainakun aikaa on riittänyt
https://plus.google.com/photos/11002254 ... ovz-fWCiAE" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: power major -60
Lähetetty: 10 Loka 2012, 19:03
Kirjoittaja tonip
yksi tavoite saavutettu,kone saatiin ajokuntoiseksi.kiitokset avusta ja majori oppitunnista T.Markkaselle savoon.vielä kun saisi nuo lokasuojat ja konepellin osat kuntoon ja maalin päälle,niin alkaisi olemaan aika hyvällä mallilla.
https://plus.google.com/photos/11002254 ... ovz-fWCiAE" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: power major -60
Lähetetty: 10 Loka 2012, 19:08
Kirjoittaja tommi
Hyvää jälkeä!!
Majori on kaunis ja tasapainoisen näköinen traktori!
Re: power major -60
Lähetetty: 14 Joulu 2012, 15:24
Kirjoittaja tonip
nyt pääsi kokeilemaan vähän lumihommiakin ja hyvin tuntuu toimivan.vielä puuttuu lokasuojan pienet valot,sivumerkit,takaa heijastimet ja valo
https://plus.google.com/photos/11002254 ... ovz-fWCiAE" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: power major -60
Lähetetty: 14 Joulu 2012, 20:11
Kirjoittaja jamppi
Nätti peli........ majoriksi

Re: power major -60
Lähetetty: 14 Joulu 2012, 21:28
Kirjoittaja nuhvi63
Kyllä on nätti,laskitko työtunteja

Re: power major -60
Lähetetty: 14 Joulu 2012, 21:57
Kirjoittaja jusape
jamppi kirjoitti:Nätti peli........ majoriksi

Näinhän se on......
Re: power major -60
Lähetetty: 15 Joulu 2012, 08:17
Kirjoittaja tommi
Komea traktori Majori on, puuttuu täysin se keula pystössä lintta-efekti, mikä nuffisakin on, Belaruksissa, jne.
Re: power major -60
Lähetetty: 15 Joulu 2012, 09:56
Kirjoittaja tonip
kiitos vaan kommenteista.työtunteja ei tullut laskettua,mutta kyllä niitä jokunen tuohonkin taisi mennä.suurimmaksi osaksi tuo oli osien putsausta ja maalausta ja vuotavien stefojen ja tiivisteiden vaihtoa.keväällähän tuota alotin purkamaan ja tuossa vaiheessa nyt.
Re: power major -60
Lähetetty: 15 Joulu 2012, 10:03
Kirjoittaja kari t
Siistiä työtä toni on tehnyt, komia on tosiaan majoriksi

Jokos nuhviprojekti on millä mallilla ?
puuttuu täysin se keula pystössä lintta-efekti, mikä nuffisakin on
Nyt on tommilla mennyt senat sakaisin, sanat sekaisin

"lintta", ei suinkaan tarkoita tuota ylvästä, ylpeää, nokka pystyssä olevaa keulaa, kuten nuhvissakin on

vaan aivan jotain muuta, urpaani sanakirjan mukaan "vino"

Re: power major -60
Lähetetty: 15 Joulu 2012, 19:57
Kirjoittaja tonip
ei ole nuffille tehty vielä mitään,mutta kyllä se varmaan seuraavaksi pitäisi ottaa työn alle.olen pitänyt sitä nyt vaan ajokuntoisena niin olen saanut tehtyä nuo kesä ja syksyn piha hommat.tuossa nuffissa onkin vähän kovenpihomma saada samanlaiseen kuntoon kuin tuo majori.saa nyt nähdä jaksanko alkaa vielä ensikesänä laittamaan tuota kunnolla kuntoon,mutta jotain nuffiin liittyvää melkovarmasti tulen kesällä tekemään,siitä joskus myöhemmin lisää.tietysti tuohon 3nuffiin saa tarjota parempikuntoisia lokasuojia,tankkia,etuakselin oikean puolen hitsaamatonta olka-akselia,rattia eli näitä perussettejä mitä jokaiselta harrastajalta varmaan löytyy useita ylimääräisiä

.täytyy laittaa parempia ostoilmoituksia joskus.mutta tarjota tosiaan saa jos joltain näitä löytyisi.
Re: power major -60
Lähetetty: 15 Joulu 2012, 20:10
Kirjoittaja kolmetonnine
Komia on majuri.

Kolmoseen ei taida saada lokasuojia uusina mistään, mutta noita lohkovikaisia nyt on jokapitäjässä sen pari kipaletta.. Olka-akselia sai välistä marjakankaalta uutena, taitaa taas saada (itsellä sama homma edessä, vääntiö hitsillä kiinni... Kunhan moottori ensin käyntikuntoon). Niitä akseleita on vähän käytettynä liikenteessä, tai ainakin koneistaja olisi mukava tuntea..

Re: power major -60
Lähetetty: 15 Joulu 2012, 22:04
Kirjoittaja tommi
kari t kirjoitti:
tommi kirjoitti: puuttuu täysin se keula pystössä lintta-efekti, mikä nuffisakin on
Nyt on tommilla mennyt senat sakaisin, sanat sekaisin

"lintta", ei suinkaan tarkoita tuota ylvästä, ylpeää, nokka pystyssä olevaa keulaa, kuten nuhvissakin on

vaan aivan jotain muuta, urpaani sanakirjan mukaan "vino"

No vinossahan se on taaksepäin, eli väärään suuntaan.
Nuhvimiehet on niin tosikoita, että niitä pitää intättää vähän.
