Re: Priestman beaver kaivinkone
Lähetetty: 04 Maalis 2012, 12:59
Harmaat öljyt, ja vesiglykoli syö laakerit koneesta alta aikayksikön. Sitten menee kampiakseli ja huonolla tuurilla koko lohko, kun kiinnileikkauslämpölaajeneminen saa aikaan laakerilinjojen muutoksen.
Aika homma on tuota maalata KUNNOLLA. Se ei ole ihan pikkujuttu. Pesu, pieni harjaus ja maalin tupsuttelu ei riitä minusta tuollaisen maalaukseen. Osat irroiteltava, hiekkapuhallettava jne... joten menee aika työmaaksi.
Siksi suosittelenkin säilyttämistä tuollaisessa asussaan, on tehty kuitenkin kunnolla ja kauhtunut kokonaisuutena kertoen entisistä työmaistansa. Tämä siis minun mielipide asiassa.
Mahtaa olla alkupään täyshydraulisia kaivinkoneita suomessa?
Aika homma on tuota maalata KUNNOLLA. Se ei ole ihan pikkujuttu. Pesu, pieni harjaus ja maalin tupsuttelu ei riitä minusta tuollaisen maalaukseen. Osat irroiteltava, hiekkapuhallettava jne... joten menee aika työmaaksi.
Siksi suosittelenkin säilyttämistä tuollaisessa asussaan, on tehty kuitenkin kunnolla ja kauhtunut kokonaisuutena kertoen entisistä työmaistansa. Tämä siis minun mielipide asiassa.
Mahtaa olla alkupään täyshydraulisia kaivinkoneita suomessa?