Sivu 2/2

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 04 Maalis 2012, 12:59
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Harmaat öljyt, ja vesiglykoli syö laakerit koneesta alta aikayksikön. Sitten menee kampiakseli ja huonolla tuurilla koko lohko, kun kiinnileikkauslämpölaajeneminen saa aikaan laakerilinjojen muutoksen.

Aika homma on tuota maalata KUNNOLLA. Se ei ole ihan pikkujuttu. Pesu, pieni harjaus ja maalin tupsuttelu ei riitä minusta tuollaisen maalaukseen. Osat irroiteltava, hiekkapuhallettava jne... joten menee aika työmaaksi.

Siksi suosittelenkin säilyttämistä tuollaisessa asussaan, on tehty kuitenkin kunnolla ja kauhtunut kokonaisuutena kertoen entisistä työmaistansa. Tämä siis minun mielipide asiassa.

Mahtaa olla alkupään täyshydraulisia kaivinkoneita suomessa?

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 04 Maalis 2012, 13:06
Kirjoittaja Hietanen
juu nämä oli ensinmäisiä hydraali koneita mitkä tuli kuusikymmentä luvulla :D

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 04 Maalis 2012, 14:01
Kirjoittaja tommi
kyllä minäkin säilyttäisin sen tuommoisenaan, eihän tuo hirveä ole!

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 04 Maalis 2012, 15:21
Kirjoittaja Hietanen
Onko kenenkään tutulla samanlainen kone laaha kauhalla tai hydraalisena? :D jos joku tarvitsisi räjäytyskuvia ja sen sellasta voisin kopioida niitä pistää postiin :wink:

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 05 Maalis 2012, 13:00
Kirjoittaja UniversalDM4
Kokemäellä myytiin tuommonen edelliskesänä. Oli kuviakin sieltä laanilta Masinistipalstalla.

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 06 Maalis 2012, 17:41
Kirjoittaja Hietanen
oliko se punanen kone ? :D

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 06 Maalis 2012, 19:33
Kirjoittaja UniversalDM4
Ei se punanen ollu. Tommonen samanlainen nahkanvärinen, mihinkä tullut vähän patinaa. Puomi musta. On mullakin siitä pari kuvaa, laita sähköpostiosoite vaikka yv:nä, niin voin lähettää ne.

Re: Priestman beaver kaivinkone

Lähetetty: 08 Maalis 2012, 19:25
Kirjoittaja Hietanen
kukkulan kuningas 8)