Maakunta-ajelua tänään yksitoista kilsaa vaille tuhat.Kahdeksalta lähdettiin aamulla,yksi tankkaus ja nyt kotona saunan lämmityksessä.Reissussa yksitoista ja puoli tuntia.Tuli bongattua yksi lihava kettu,kaksi litteää supia,siili,4 joutsenta ja töyhtöhyyppä herra.
Kaks kaivurinuffia ja kaks leukkua,toinen keltainen.
Nähtiin Laitila+Salo+Halikko..ym
Ja tuliaisiksi tarttui orkkis leukku ja nuffikamaa...
Löytö
Valvoja: automies560
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Nuhvin etupuntti..... nurkilla pyöreit ihan melkein.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Mistä ihmeestä nuffiko noita etupunttejakin löytelöö jatkuvasti

Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
Tuuma Kierre
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 54
- Liittynyt: 12 Loka 2011, 15:46
- Konekalustoani: Leyland 285 -78, 704 -82
- Paikkakunta: Kärsämäki
Onko tuossa etualalla kuutosen keulapainoja? 
Räjäytyskuvia 7 kpl,etuakseli+ohjaus,moottori,hydrauliikka,vaihdeloota,tasauspyörästö+banjo,voimansiirto,kytkin.
Ovat julisteita kooltaan about 80x 100cm.
Kirjoja jokunen lisää,uusiakin...sis.Jussilan mainoskirjoituksia(ruutupaperille),Huoltopäällikön kansio ja huoltotöiden korjausohje aikataulut.(luottamuksellista tietoa,tarkoitettu vain maahantuojille ja edustajille.Esim.Leyland 245:n täydellinen kytkinremppa pitäisi sujua ajassa 5.8 tuntia
Ovat julisteita kooltaan about 80x 100cm.
Kirjoja jokunen lisää,uusiakin...sis.Jussilan mainoskirjoituksia(ruutupaperille),Huoltopäällikön kansio ja huoltotöiden korjausohje aikataulut.(luottamuksellista tietoa,tarkoitettu vain maahantuojille ja edustajille.Esim.Leyland 245:n täydellinen kytkinremppa pitäisi sujua ajassa 5.8 tuntia
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Jos kehtaat niin ota tuo sin. sek. hyttisten esite ilomantsiin mukaan, skannaan ittelle siittä kopsun jos käy 
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- kyppa85
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 25
- Liittynyt: 10 Helmi 2011, 19:58
- Konekalustoani: Leyland 802, Leyland 482, Valtra N92, Kubota L5030, Valtra N141, Valtra T170, Valmet 602-2,Deutz Fahr DX 4.30 -84
- NLCF r.y jäsen Nro: 337
- Paikkakunta: Ulvila
- Viesti:
Mulla on muuten kanssa toi sama sekura-hyttisten esite itellä kans. Ois pitäny skannailla ite koneelle 
Leyland Tractors - Synchro Goes Turbo
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Jahas, niitä vain löytyy, hieno homma 
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Joo-o, mulla tämänvuoden hankintoina vain yksi Leyland tikkuaski
Noo, se on tämmösenä harrastaja vain tyydyttävä siihen
Noo, se on tämmösenä harrastaja vain tyydyttävä siihen
Mukana kuin peräpukama!
Eikun tinkimään ja pääsee kasaamaan omaa leukkua..)
http://www.tori.fi/kanta-hame/Leyland_2 ... m?ca=8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tori.fi/kanta-hame/Leyland_2 ... m?ca=8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
-
peccis
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 50
- Liittynyt: 24 Syys 2013, 08:58
- Konekalustoani: Nuhvi 4/65
- Paikkakunta: Rovaniemi
Tämmönen Leukku tuli hankittua, vaihteistovikaisena oli aika edullinen. Lisäki jarrut jumissa, saas nähdä tuleeko tästä kalliskin projekti... muutenhan tuo on päällisinpuolin jopa siistissä kunnossa. Vaihdelaatikko oli kansi avattuna ja yks laakeria sielä oli korkannu, mutta rattaat vaikutti olevan kaikki ehjiä.





