Sivu 2/2

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 07 Elo 2010, 20:34
Kirjoittaja jamppi
Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet :lol:, kasin höpinät

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 07 Elo 2010, 22:33
Kirjoittaja kari t
jamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet :lol:, kasin höpinät
Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi kone :?: :?: , jos et muilta saa, käynnistys / tyhjäkäynnillä, fidoita, niin yritän kyllä parhaani mukaan auttaa :wink:
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot :?: :?:

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 08 Elo 2010, 07:30
Kirjoittaja pa_turpeinen
no kyllähä jokainen leukkumies sinisen näytönsäästäjän haluaa =) tekase sellane nii voin sen laittaa pyörimään sit

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 08 Elo 2010, 07:46
Kirjoittaja jamppi
kari t kirjoitti:
jamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet :lol:, kasin höpinät
Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi kone :?: :?: , jos et muilta saa, käynnistys / tyhjäkäynnillä, fidoita, niin yritän kyllä parhaani mukaan auttaa :wink:
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot :?: :?:

Se on kari sulla tuo huumorin ymmärtäminen verissä
Voi ristus :?

Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?

Lähetetty: 18 Elo 2010, 13:45
Kirjoittaja Pärre
Tarvikko kuvia 2100 leukusta?