Re: Kuvia Nuffield 4/65:sta projektia varten?
Lähetetty: 07 Elo 2010, 20:34
Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet
, kasin höpinät
Multa saat kyllä äänet
Tervetuloa Nuffield - Leyland Club Finland ry:n keskustelupalstalle!
https://foorumi.nuhvi.fi/
Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi konejamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet, kasin höpinät
kari t kirjoitti:Onko nuhfield 4/65:sessa bensiini kasi konejamppi kirjoitti:Näytönsäästäjä on jees
Multa saat kyllä äänet, kasin höpinät
![]()
, jos et muilta saa, käynnistys / tyhjäkäynnillä, fidoita, niin yritän kyllä parhaani mukaan auttaa
Toivottavasti jollakin muullakin olis orkinelli 4/65:nen nuhvi, jolta saataisiin totuuden mukaiset käynnistys / tyhjäkäynti videot![]()