sama kunta samat luvutnuhvi63 kirjoitti:-16 on ylämaalla nyt ja kiristymään päin.
Pakkaset tulivat
Valvoja: automies560
-
massikka_mies
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 83
- Liittynyt: 09 Heinä 2008, 20:02
- Paikkakunta: Ylämaa
pover by perkins
Massikat
165
390
4255
6455
Massikat
165
390
4255
6455
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Yöllä ilomantsissa -22 ja leukku lähtee käyntiin mihin vuorokauden aikaan tahansa ilman roikkaa
(ompi pajalla +17 asteen lämpötilassa)
Viimeksi muokannut Joonas Potkonen, 15 Joulu 2009, 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Pattijoki klo 9,30 - 10,5
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
Nuhvelentin veli
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
-18 pakkasta ja viimeinkin maa valkosena (lauhtu eilen -12 asteeseen ja pöläytti pari senttiä luntakin)
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
-24 astetta onnenkyläs aamulla, mukavan kuivalta keli tuntui. Ja kun on tyyntä ei nuo lukematkaan palele, kohta ihmiset vaan alkavat valittamaan tapansa mukaan näitä pakkasiakin.
Ja vaikeata on uskoa että ilmasto olisi lämpenemässä, jos tää näin kylmänä jatkuu vois uskoa että tulee uusi jääkausi
No eipä ne ilmastotukijoiden raportit kovin uskottavia olleetkaan..
Ja vaikeata on uskoa että ilmasto olisi lämpenemässä, jos tää näin kylmänä jatkuu vois uskoa että tulee uusi jääkausi
No eipä ne ilmastotukijoiden raportit kovin uskottavia olleetkaan..
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Ny o -24
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Täällä lauhtuu, klo 20.30 - 6,2 astetta
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
Nuhvelentin veli
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
(to) Aamulla oli -24,5c ja lauhtui illaksi -15c tasolle...kohta taitaa joutua Tenspeed töihin
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...



