Sivu 2/2
Lähetetty: 05 Loka 2009, 21:31
Kirjoittaja Warpu
se kun turbokärpänen purasee niin se on menoa...
vois tuo 6,8 jontikan fööni olla valmettiiin 2,7 (?) vähän iso tarvis
apumoottorin jotta sais pyörimään
eikait nuhvin 3,8 alota tuolla ahtimella kovin matalilta kierroksilta
mutta runsailla syötöillä ja 3000r niin voip jo jotain tapahtua

Lähetetty: 05 Loka 2009, 21:34
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Juu... kaik nähdään. Kokeile ja hämmästy
uskoisin, että kun tuon VGT:n säätää käsin johonkin asentoon katsoen ahtopainemittaria, niin siitä saa ainakin korkeille kierroksille jotain tapahtumaan.
Eikös juuri VGT:n etu ole se, että sillä saadaan matalille kierroksille 1100 - 1400 rpm jo normi ahdot, ja ne pysymään samana läpi kierrosalueen?
Näin ollen voisi kuvitella, että jossain kohtaa löytyy sellainen paikka jossa tuo nuhvinkin 3.8 kone saa sen heräämään ahtamaan noin 2000 - 2500 tietämillä?
No se nähdään joskus

Lähetetty: 25 Loka 2009, 10:02
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Parempi kuva ahtimesta mittasuhteen kera:

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 19:28
Kirjoittaja Rattorimies
Mites on tämän projektin laita

. Oletko vielä laittamassa ahdinta valmettiin

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 20:48
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Kyllä kunhan aikaa löytyy

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 19:36
Kirjoittaja Jone
Itse vaihdoin vastaavanlaisesta ahtimesta tuon vgt pakopesän normaaliin pakopesään... Ahdin nyt asennettuna opelin 2.0ltr koneeseen...