Sivu 2/2

Lähetetty: 07 Loka 2009, 20:51
Kirjoittaja PETE
Joo, eipä ole kuormaaja nuffi ei :D vaikka hydraali nostin keulassa onkin puskulevyä varten tosin :) Sitä en taas tiedä onko tämmöisiä nostimia muissakin?

Lähetetty: 07 Loka 2009, 22:23
Kirjoittaja Warpu
mainitten selvyyen vuoksi että tuo minun EKA on ns. "väärinpäin ajettava"
kuormaaja 8)