Sivu 10/85
Re: Säätila.
Lähetetty: 06 Helmi 2012, 19:21
Kirjoittaja ahven
-12 klo 19.22
Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 00:04
Kirjoittaja nelosnuhvi
Piti se säätiedotus paikkaansa, vaikka meinasi usko loppua sunnuntai iltana mittarin hipoessa -30. Kuiteskin aamulla oli enää -13 pakkasta. Nopeesti putos

Nytten kymmenen asteen tienoilla.
Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 02:47
Kirjoittaja Nuhvelentin veli
Pakkasta oli taas illalla klo: 20:00 -25C, nyt taas lähempänä -30C, lyhyt oli tämä kevät.
Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 07:20
Kirjoittaja hape
-9,8 kuuven aekkaan, lunta oli satanna kymmenkunta senttijä ja vieläkkii tuiskutti

Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 14:30
Kirjoittaja Nuhvelentin veli
-24C taas paisteessa...
Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 20:48
Kirjoittaja hape
-25 oli äskön kun tulin linkkoomasta

Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 21:28
Kirjoittaja jore
Maanantaita vasten yöllä lauhtu -8c,Ja tuppasi lunta noin 20cm

kerralla.
Nyt taas pakkasta -30.8c

Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 22:02
Kirjoittaja jusape
Päivällä oli -2, nytten taas noin 10 aikaan illalla -16....
Re: Säätila.
Lähetetty: 07 Helmi 2012, 22:22
Kirjoittaja ahven
samoen päevällä -6 ja nyt illalla -26 jotta vähän vaehtelloo nuo lämmöt
Re: Säätila.
Lähetetty: 08 Helmi 2012, 01:14
Kirjoittaja Warpu
päivällä oli -2,7 hyvin tarkeni paljainkäsin muttereita pyöritellä
äsken kun linkosin niin näytti -16

Re: Säätila.
Lähetetty: 08 Helmi 2012, 06:21
Kirjoittaja hape
-28 viijen aekkaan uamulla

Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 07:03
Kirjoittaja hape
-22 kuuven aekkaan uamulla, yöllä oli tos kaanis kuutamo

Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 07:24
Kirjoittaja ahven
-32 klo 7.00 ja kaapunkiin 4 tunniks paekallaan seesommaan ja ulukona perkele

Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 08:25
Kirjoittaja 10/60 TenSpeed
ahven kirjoitti:-32 klo 7.00 ja kaapunkiin 4 tunniks paekallaan seesommaan ja ulukona perkele

Elä hättäele, sama kohtalo se on itelläkkii, joten kaveriksi tullaan,

eikä tiällä oo kun -28ºC ja päivällä lämpennöö.
Re: Säätila.
Lähetetty: 09 Helmi 2012, 09:48
Kirjoittaja NuffiPekka
Mitäs ne poijat nyt sillälailla vappaaehtosesti(ko?) ulos tuntitolokulla seisoskelemaan näillä keleillä?
