Sivu 8/13

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 21 Helmi 2014, 14:23
Kirjoittaja ramba
Jahas..

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 21 Helmi 2014, 14:27
Kirjoittaja nuffiko
kaupastakin löytyy.. http://www.konekorjaamo.fi/product_info ... 23&cPath=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 21 Helmi 2014, 14:29
Kirjoittaja ramba
Hirveän hintaisia kun joutuu ostamaan useamman...

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 21 Helmi 2014, 22:03
Kirjoittaja kolmetonnine
Ramba, luuri kouraan ja Js-traktoriin jos käytetylle tarvis.

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 18 Touko 2014, 08:31
Kirjoittaja nuffiko
Tämmöinen löytyi tallin seinälle...

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 21 Touko 2014, 21:29
Kirjoittaja nelosnuhvi
Kyllä se tossa olis ollut komeempi :D :arrow:

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 21 Touko 2014, 21:39
Kirjoittaja Ruudinkeksijä
Mistäs sää tommosen löysit?

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 22 Touko 2014, 16:09
Kirjoittaja nuffiko
"nelosnuhvin" ystävällisellä avustuksella,kiitos siitä... :lol: :lol:
Omistaja oli löytänyt roskalavalta.. :shock:

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 25 Touko 2014, 11:15
Kirjoittaja NUFFIELDMF
Juu 3/42 ja 10/60 ohjekirjat, Nuffiel jaLeyland mainoksia, Vintage tractor special, Keskon Peltopirkan päiväntietoja ja Konekuulumisia :)

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 26 Touko 2014, 18:53
Kirjoittaja nuffiko
NUFFIELDMF kirjoitti:Konekuulumisia :)
esittelyssä vähän harvinaisempia nuffeja.. http://www.antikvariaatti.net/product.php?id=287023" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 29 Elo 2014, 20:53
Kirjoittaja nuffiko
Enempi varaosaa..

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 02 Loka 2014, 06:24
Kirjoittaja Joonas Potkonen
Löytö se tämäkin 8)

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 02 Loka 2014, 08:47
Kirjoittaja nuffiko
oispa ollut lohkoja, niin kelpais..

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 02 Loka 2014, 18:42
Kirjoittaja nuhvi63
Nuffieldmaster kirjoitti:Löytö se tämäkin 8)
Tehdasuusi kansi :shock: :shock: :shock:

ei ainakaan keskon varastosta :?: :?: :?:

Re: Nuffi oheissälää

Lähetetty: 04 Loka 2014, 19:19
Kirjoittaja nuffiko
Tänään en saanut mitään aikaiseksi..jtn vanhaa varastoa pengoin, löysinkin jotain..

Lisäksi sain erittäin mielenkiintoisen vinkin, jota pitää ruveta heti ensi viikolla tutkimaan.Kuva
Mutta siitä sitten jos ..??