702 Leyland
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Eipä tuon sekurakabiinin yleiskunto sisältä monasti paljoa parempi ole Taaveissakaan ......
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- kyppa85
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 25
- Liittynyt: 10 Helmi 2011, 19:58
- Konekalustoani: Leyland 802, Leyland 482, Valtra N92, Kubota L5030, Valtra N141, Valtra T170, Valmet 602-2,Deutz Fahr DX 4.30 -84
- NLCF r.y jäsen Nro: 337
- Paikkakunta: Ulvila
- Viesti:
Missä muuten oli 704 myynnissä?
Leyland Tractors - Synchro Goes Turbo
- kyppa85
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 25
- Liittynyt: 10 Helmi 2011, 19:58
- Konekalustoani: Leyland 802, Leyland 482, Valtra N92, Kubota L5030, Valtra N141, Valtra T170, Valmet 602-2,Deutz Fahr DX 4.30 -84
- NLCF r.y jäsen Nro: 337
- Paikkakunta: Ulvila
- Viesti:
Hain juu,ja hintakin kyllä oli muuttunut. Koski TL oli paikka. Vaikutti ihan siistiltä, kotona alko vähän kipuja paljastumaan. Oikeen puolen jarru veti jumiin, ja polkimen liikevara on n.~3 cm, vika pääsylinterissä tai jarruletkussa,letkut on jo tilattu. Startti ei starttaa joka kerta kun moottori on lämmin. Ja yhtäkkiä oli toinen takarengs tyhjä, sekin on jo paikattu..kai se tästä.
Leyland Tractors - Synchro Goes Turbo
- kyppa85
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 25
- Liittynyt: 10 Helmi 2011, 19:58
- Konekalustoani: Leyland 802, Leyland 482, Valtra N92, Kubota L5030, Valtra N141, Valtra T170, Valmet 602-2,Deutz Fahr DX 4.30 -84
- NLCF r.y jäsen Nro: 337
- Paikkakunta: Ulvila
- Viesti:
Pistetääs päivitystä, kone on ollu mulla ny reilu vuoden päivät, paljon on tehty Osmon toimesta tälle. Nostolaitehan tässä oli tehoton, ei nostanut tyhjäkäynnillä lainkaan, kun taakkaa oli varsissa. Kolmitieventtiili kunnostettiin ja pumppu uusittiin mut vika olikin perän sisällä vuotanut hydrauliikkaputki.mämitääntiedä kirjoitti:704 Leyland, jakso II (jatkan samassa ketjussa)
Takana koeajo 704 Leylandilla. Ei iskenyt , ei. Vaihteistossa jtn outoa ääntä, varsinkin kakkosvaihteelle vaihtaessa, jarrut ihan tapissa: meinasin hökästä tuulilasista ulos kun painoin polkimia. Nostolaitekin tuntui että olisiko pumpussa jtn? Hytti oli niin kuin edellä mainittu sekuran koppi, ei ilo silmälle. Korjattukin pahimpia kohtia. Klasit ehjät.
Pellit aika siistit, paikkamaalausta siellä täällä. Muutenkin oli tehty vuosien saatossa korjauksia ja fiksauksia joita ei myyntikuvissa nähnyt mutta paikan päällä ostohalut tyssäsi.
Sinne jäi pihalle edelleen myyntiin. Hinta varmaan sopiva kuntoon nähden mutta etsin kyllä vähän muuta. Jatketaan etsintää..>>
Jarrusylkyt korjattiin vuosi sitten mutta olivat aika happamat joten nyt vaihdettiin. Perän ääntämiseenkin löyty syy, Osmo_ osaa siitä paremmin kertoa.
Leyland Tractors - Synchro Goes Turbo
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
mämitääntiedä kirjoitti: ↑22 Marras 2019, 20:28 Onkohan nuo kaikki 702 lelut tuolla kippiliitännällä vain kun muihin en ole törmännyt? Kaikki karvalakkimallithan tänne on aikoinaan roudattu... suuri osa sinisiä Leylanttejakin ilman k-kytkintä vaikka sen on saanut jo punaisiin paholaisiin aikoja sitten.
On niissä alun perin ollut ja on yksi kaksitoiminen ja ykitoimisia kanssa yksi, lisävaruusteena
sitten toinen kaksitoiminen. Verhoiluthan ne on säpäleinä ,nehän nyt on helppo uusia, joko itse
tehden taikka ostaen, ne viiksien kumithan on edulliset uusia noin kympin kappale.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Taisi olla tämä torissa ainakin, etelä-pohojammaalla...mämitääntiedä kirjoitti: ↑16 Marras 2019, 19:58 Tänään kävin taas yhden 702 Leylandin koeajamassa ja katsastamassa.
Siistit, suorat pellit, kaikki lasit ehjät hytissä, kojetaulu koteloineen ehjä ja käynnistys tosi hyvin. Lumet oli koneen päällä joten ei ollut valmiiksi lämmitetty.
Miinusta sitten akku( lisävirralla käyntiin), verhoilu oli musta(lie uusittu), viiksi kumit tippuneet taipaleelle, kl- ja polttoainemittari ei pelannut, maski rikki, perässä vain kippivipupaikka, työvalot tippuneet, toisen puolen ovi jumissa, cav-pumppu ja polkimet todella jäykät painaa pohjaan ja sieltähän ne piti sitten nostaakin ylös. Sivurajoittimet oli mitä lie mallia, ei omat. Eturenkaassa tossun paikka.
Jätin seuraavalle kiinnostuneelle. Hinta ei ollut paha, mutta minulle ei käynyt.
Mutta etiäpäin kohti uusia koeajoja..
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]