Joutsenia, sinikoita ja telkkiä on sillansulassa oleskellut jo paljon, sekä pari töyhtöhyyppääkin tullut bongattua.
Monet muut lajit saavat edelleen vartoa tulemistaan, kun tuota lumivaippaa on maassa vielä ja ruoka lintusille tiukassa.
Mitäs muualla bongattu?



