Jotain tautia kai liikkeellä, lisääntyi minullakin yhdellä
Oliskohan tuohon ehkäisyä olemassa
Universal four.
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Tää on nyt ollut siinä hommassa mitä ajattelin eli giljotiinikoneen pyörityksessä. Kusee öljyä jonkunverran putkesta, mutta huohotus yms ihan ok tasolla vaikka m-renkaat ovatkin vanhat. Nopeastihan tuon räjäyttää auki ja kasaa uudestaan jos tarve tulee..
Onko ikh:n sivurajoittimista mihinkään? Alkuperäisistä rakentamalla menee niin reilusti yli budjetin että.. Korkeintaan perälevytyötä lumella tulee luultavasti eteen ettei sen suurempia rasituksia. Vai olisko jollain vasemman puolen rajoitinta suht täydellisenä, ronkan kiinnike löytyy muuten loput osat kadoksissa.
Onko ikh:n sivurajoittimista mihinkään? Alkuperäisistä rakentamalla menee niin reilusti yli budjetin että.. Korkeintaan perälevytyötä lumella tulee luultavasti eteen ettei sen suurempia rasituksia. Vai olisko jollain vasemman puolen rajoitinta suht täydellisenä, ronkan kiinnike löytyy muuten loput osat kadoksissa.
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Eikös se kun sopivanpaksusta putkea löytyy niin itekin tekee tommosen rajottimen.
"Black smoke don't mean it's broke"
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Tekee tekee, tässä nyt vain aikataulullisia ongelmia.. Kun näyttäisi nykyään kaikki rajoittimet olevan saman hintaluokan tavaraa, niin sama vaikka ostaisi sitten tarvikkeena suoraan nuhviin sopivat. Pikkufoordissa on menossa toinen pari halpoja rajoittimia 20 vuoden uralla.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Itsellä yhdet IKH: sivurajoittimet, kyllä ne sen kestää mitä alkuperäisetkin, jos ei jopa pitenpäänkin.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3968
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Laita stadi sekasin ja mee vähän keskustarinksalle Nuhvilla
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Ei perkele, sitä pian joku "viherstalinisti" särkee takarenkaat tuosta "ökymaasturista"
Jos tämä toteutuu niin samassa tallissa on pikkuverkua, manuelia, bensavolvoo yms yms. Osa talon alkuperäiskalustoa.
Jos tämä toteutuu niin samassa tallissa on pikkuverkua, manuelia, bensavolvoo yms yms. Osa talon alkuperäiskalustoa.
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3968
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Ei pidä pysähtyä mihinkäänkolmetonnine kirjoitti:Ei perkele, sitä pian joku "viherstalinisti" särkee takarenkaat tuosta "ökymaasturista"
Jos tämä toteutuu niin samassa tallissa on pikkuverkua, manuelia, bensavolvoo yms yms. Osa talon alkuperäiskalustoa.
No sinnehän pitää ehottomasti saada yks traktorikin joukkoon
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Ääh ja puuh...
Peräremontti alkaa vain vääjäämättömästi lähestymään, nyt oli viimeisen seisokin aikana jarruakselitkin alkaneet vuotaa solkenaan öljyä..
Pisteosia löytyi työkalulaatikko ja alkuperäinen peilin varsi kiinnikkeineen,
vielä olis kierroslukumittarista ja syylärintuulitunnelista kiinnikkeineen uupelo
Peräremontti alkaa vain vääjäämättömästi lähestymään, nyt oli viimeisen seisokin aikana jarruakselitkin alkaneet vuotaa solkenaan öljyä..
Pisteosia löytyi työkalulaatikko ja alkuperäinen peilin varsi kiinnikkeineen,
vielä olis kierroslukumittarista ja syylärintuulitunnelista kiinnikkeineen uupelo