Tuolaiset tarrat teetätin paikalisessa Studio Panorama:ssa.
Tuoho kaulaa vois tieten laitaa vielä samankokoisen www,nuhvi.net tarran mikä on takanakin +
Kelvaneeko sitte etelän käryyn ? Etelän kärrysähän on yksi ruutu enemmän mitä tässä, mitä siihen lisäksi BMC keulamerkki vaiko jokin muu ?
Itselle teetätin siintä pyöreästä kangasmerkist muutaman tarran.
NLCF peräkärryn teippaukset
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Hyvältähän, oikein hyvältä tuo näyttää. Ehkä tarrakoko olis voinu olla himpun isompi, sen mitä pokkausten tila olis antanut myöden ? Mut en moiti ollenkaan siis asiaa.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3968
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Hiton hyvät, tuommoset vaan tännekin.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nuo logot ei kerro täysin asiaa tuntemattomalle mitään, mutta kaavailemani traktorisilhuetit kertoo heti mistä on kyse.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 594
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Sehän on vaan hyvä että vieraalle herää mielenkiinto kerhoa kohti jamämitääntiedä kirjoitti:Tarvitseeko heille kertoakaan, kuin lie monta yksiöä kyseessä.Nuffieldmaster kirjoitti:Nuo logot ei kerro täysin asiaa tuntemattomalle mitään, mutta kaavailemani traktorisilhuetit kertoo heti mistä on kyse.
Eihän nuo sokeillekaan kerro mitään. Ei edes silhuetit.
alkaa tutkimaan
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Hyvin odotetunkaltainen kommentti Joonakselta. Kysynkin mikset tehnyt mitään asian eteen, kuinka kauan teippausten teko on ollut sinulla asiana ? Kaavailet, suunitelet, jospahan joku auttais asiassa, kuten minulta pyydetiin kärryn saavutua Pattijoelle. Eikö Ilomantsin seudulla ole vastaavanlaista kuomukärryä josta olisit voinut otaa mittoja ?Nuffieldmaster kirjoitti:Nuo logot ei kerro täysin asiaa tuntemattomalle mitään, mutta kaavailemani traktorisilhuetit kertoo heti mistä on kyse.
Voithan sinä vielä tehdä oman esityksesi teipauksista etelän käryyn, laita minulle hyvälaatuiset kuvat, mieluumin pdf tiedostona, ensi maanantaiaamuun klo 10.00 menessä, silloin varmistan jatkotilauksen. Pohjoisen kärryssä menään noilla.
Uskoisi että kun noilla teipauksilla oleva peräkärry on jonkin auton perässä liikenteessä, varmaan jokainen täysjärkinen aikuinen, jopa lapsikin osaa yhdistää auton kuljettajan nuffield / leyland harrastajaksi.
Ihan omin luvin en teippauksia ruennut teetättämään, puheenjohtajaltamme sain ns. siunauksen, jokke antoi vapaat kädet, luotti tekemisiini, totes vielä "on miehiä jotka tekee, on miehiä jotka lupaa tehdä"
Jusapelle: Aluksi suuniteltiin tuohon keskiruutuun täysleveää logoa, valmistajan mielipide oli sitten tuo, sanoi että on sopusuhtaisempi toisiin logoihin suhteutettuna.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Olen tehnyt, pyytänyt hallitukselta määrärahan tarroihin ja saanut kuvat kärrystä mittoineen. Kun ne sain, kävin kesällä luottamassani tarrafirmassa joensuussa, jossa oli hirveä kiire päällä, siellä käskettiin palamaan uudestaan asiaan myöhemmin syksyllä kun kesän mainosteippausruuhka loppuu. En ole itse vain kerennyt vielä käymään siellä uudestaan, koska tärkeämmät asiat ovat edellä kuten työ.
Minulla ei ole vielä eläkeikää eikä sen suomaa vapaa-aikaa, kun velkaisena yrittäjänä joutuu painamaan pitkää päivää, ei ole tilaisuutta juosta harrasteasioissa kovinkaan usein. Työn alla ne ovat. Valitettavasti vain näin.
En todellakaan moiti jo tehtyä teippausta sehän on täysin onnistunut noilta osiltaan. Ihan täysin samanlaisia mietin itsekkin, mutta lisänä ne silhuetit.
Monelle liikenteessä olevalle ei sanat Nuffield tai Leyland kerro yhtään mitään, ei todellakaan yhtään mitään, mutta kun siihen lisää silhuetit traktoreista niin jokainen hoksaa, jopa lukutaidoton, mistä on kyse
Minulla ei ole ollut toimivaa skanneria 2:teen vuoteen, joten en saa tehtyä pdf:iä, siksi olinkin viimeksi käymässä originaali silhuettikuvien kanssa siellä mainostoimistossa, josko saisivat ne skannattua riittävällä tarkkuudella itselleen ammattikonein suoraan.
Asia vain ei ole kiireiden takia edennyt kesän kertakäyntiä pidemmälle. Siinä on suora vika minussa.
Minulla ei ole vielä eläkeikää eikä sen suomaa vapaa-aikaa, kun velkaisena yrittäjänä joutuu painamaan pitkää päivää, ei ole tilaisuutta juosta harrasteasioissa kovinkaan usein. Työn alla ne ovat. Valitettavasti vain näin.
En todellakaan moiti jo tehtyä teippausta sehän on täysin onnistunut noilta osiltaan. Ihan täysin samanlaisia mietin itsekkin, mutta lisänä ne silhuetit.
Monelle liikenteessä olevalle ei sanat Nuffield tai Leyland kerro yhtään mitään, ei todellakaan yhtään mitään, mutta kun siihen lisää silhuetit traktoreista niin jokainen hoksaa, jopa lukutaidoton, mistä on kyse
Minulla ei ole ollut toimivaa skanneria 2:teen vuoteen, joten en saa tehtyä pdf:iä, siksi olinkin viimeksi käymässä originaali silhuettikuvien kanssa siellä mainostoimistossa, josko saisivat ne skannattua riittävällä tarkkuudella itselleen ammattikonein suoraan.
Asia vain ei ole kiireiden takia edennyt kesän kertakäyntiä pidemmälle. Siinä on suora vika minussa.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Kutos -nuffisti
- Viestit: 73
- Liittynyt: 22 Maalis 2014, 11:04
- Konekalustoani: Nuffit: 4/60+KKK vm63, four vm58, 10/60 vm66, 4/65 vm69+ukkomestari 355, 4/65 vm68+simson junior. Leyland 255 vm76, Massey-Harris 745, Fordson Super Major vm62
- NLCF r.y jäsen Nro: 290
- Paikkakunta: Haapavesi
Komiat teippaukset on tullut, kiitokset Karille
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3968
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Kyllä Kari saa teettää samanlaiset tännekin, ei noihin mitään muuta tarvitse.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Kutos -nuffisti
- Viestit: 67
- Liittynyt: 28 Heinä 2013, 17:36
- Konekalustoani: Nuffield 10/60, Nuffield 460&UM64 kaivuri, Keskon myymiä työvälineitä -60 luvulta, vetävät konekippikärryt
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
- Paikkakunta: Loimaa
Hieno ajatus.
Jokap päivä jottaim piäntä
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
No niin, ei tullut kuvia traktorisilhuetistä, eikä mitään muutakaan lisäesitystä, tuohon etelän kärryn tyhjäksi jäävää ruutuun, joten tilasin saman satsin mitä noissa kuvissakin näkyy, lisänä keulaan samalla fontilla oleva http://www.nuhvi.net logo kuin takanakin.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Toimitan ne silhuettiteippaukset asennusvalmiina myöhemmin.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tarrapaketti lähti matkahuollon kautta kohti Hankoa.
Sielläpähän Jyväskylän eteläpuolella sitten väännätte kummat tulee etelän käryyn
Sielläpähän Jyväskylän eteläpuolella sitten väännätte kummat tulee etelän käryyn
Viimeksi muokannut kari t, 12 Syys 2017, 18:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Eihän sitä tartte mitenkään vängätä, isommassa kärrissä sopii nuo karin mainiot olemaan myös ja ne silhuetit kans. Nythän tämä kausi on ohi, parraimmat tarranasennuskelit lienee ensikesänä.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5094
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
No hyvä, että nuo on nyt mainiot
Tänään teipatiin vielä tuohon keulaan yks tarra, mielestäni nyt paljon paremman näköinen tuo kaula nyt kun tuli tuo nettiosoitekin. Tarrojen taippauksessa ei mitään ongelmia tälläisellä kelillä, kunhan vain ei sada vettä.
Tarkoitus oli otaa muutamia kuvia tuosta tarrojen asenuksesta, ei onnistunut kun puhelin jäi kotiin, voi antaa jotain vinkkejä tarranliimaustalkoisiin jos on tarvis.
Tänään teipatiin vielä tuohon keulaan yks tarra, mielestäni nyt paljon paremman näköinen tuo kaula nyt kun tuli tuo nettiosoitekin. Tarrojen taippauksessa ei mitään ongelmia tälläisellä kelillä, kunhan vain ei sada vettä.
Tarkoitus oli otaa muutamia kuvia tuosta tarrojen asenuksesta, ei onnistunut kun puhelin jäi kotiin, voi antaa jotain vinkkejä tarranliimaustalkoisiin jos on tarvis.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !