Startti nuhviin

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Jake82
Kylmäkoskelainen
Viestit: 93
Liittynyt: 09 Loka 2012, 10:17
Konekalustoani: Nuffiel universal Four vm.1960

Meni startti. Mistä uus tai sitten solenoidi ja pentikspyörä?
dm4 vm60 ois kyseessä.
tv43
Nuhvitietäjä
Viestit: 200
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 17:08
Paikkakunta: Tampere

IKH startti toiminut hyvin ainakin kymmenkunta vuotta .
Onhan minulla se vanhakin , jos Tampereella liikut voit katsoa saako osia .
Vastaa Viestiin