OskuV:n konekalustossa lukee numerosarja 384, ja siitä oletettavasti on kyse.....
Sehän on melko täysin vielä 10/60 - 4/65 nuffi rakenteeltaan, sinisillä päivitetyillä pelleillä vain .....
perästä tulee messingin väristä murjua
Valvoja: automies560
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 18
- Liittynyt: 05 Elo 2016, 22:46
- Konekalustoani: 384 vm.72
- Paikkakunta: Kouvola
Juu aivan oikein oletettu. 384 kyseessä.jusape kirjoitti:OskuV:n konekalustossa lukee numerosarja 384, ja siitä oletettavasti on kyse.....
Sehän on melko täysin vielä 10/60 - 4/65 nuffi rakenteeltaan, sinisillä päivitetyillä pelleillä vain .....
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Sori Jusape. Pitäis kai lukea ketjua hieman tarkemmin ennen kuin kirjoittaa mitä sattuu. Kompuutteri ollut telakalla muutaman päivän niin ei ole tullut seurattua. Juu vanhan 3-asentoisen ulosoton kanssa varmaankin toimiva konsti kun pumpun saa pois päältä.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]