Perkinssin P-6 istuis rungolle suht helposti, etu kiinnikkeet muistaakseni ovat suht takakana moottorissa. Leveys ja korkeus passaa, jos löytyis vielä P-4 Nuffieldin kytkinkoppa niin kytkimen puolelta saisi istumaan suoraan paikoilleen.Nuhvelentin veli kirjoitti:Mitenkähän tuohon Nuhvin nokalle istuisi Perkins P6 tai Mersu OM-352..?
Scania DS-11-vaihtoehto on siirretty jäähylle toistaiseksi johtuen lopputuleman täydellisestä käymättömyydestä hyötyajoon metsässä...
Nämähän ovat suhteellisen kompakteja koneita olemassa... Pitääpä mittailla tuo yksi P-6 ja verrata mittoja Nuhvin BMC-vainaaseen.
10/60 Taas remonttia...
Valvoja: automies560
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
ja vielä kolmannen polven poikamies
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1300
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Reistasinpa tuota konevikasta Nuhvia käyntiin tänään... Olisi helpompi saada lavetille, jos kävisi edes sen verran... Tuo on huilaillut laukeamisestansa saakka samassa paikassa ja nyt alkaisi pikku hiljaa taas Nuhvikuume (mikä tautiluokitus sille löytyy..?) ja jonkinasteinen inspiraatio nostamaan päätänsä...
Sai ilmeisesti alkunsa siittä, ko Nuhvelentti herätteli kaivurinuhvin talvihorroksesta ja asenteli siihen kauhanki paikoilleen..
Marssijärjestys olisi nyt seuraavanlainen... Kun saisi haalattua tuon raadon 70km lähemmäksi, niin voisi yrittää loihtia vielä siitä orkkiskoneesta jotaki etäisesti toimivan kaltaista, tai alkaa tosissaan miettimään sydämensiirtoa (Perkins, Mese.. tai vaikka Nissan 3.3, Tojo 4.0, miksei myös sitte joku bensa v8...eikä sitä Scaniaakaan ole vielä lopullisesti kuopattu) Aika näyttää lopputuloksen..
Sai ilmeisesti alkunsa siittä, ko Nuhvelentti herätteli kaivurinuhvin talvihorroksesta ja asenteli siihen kauhanki paikoilleen..
Marssijärjestys olisi nyt seuraavanlainen... Kun saisi haalattua tuon raadon 70km lähemmäksi, niin voisi yrittää loihtia vielä siitä orkkiskoneesta jotaki etäisesti toimivan kaltaista, tai alkaa tosissaan miettimään sydämensiirtoa (Perkins, Mese.. tai vaikka Nissan 3.3, Tojo 4.0, miksei myös sitte joku bensa v8...eikä sitä Scaniaakaan ole vielä lopullisesti kuopattu) Aika näyttää lopputuloksen..
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...