yhdistys tekee vuodessa 700 000 € tuloksen ja työntekijät ostaa kissanhiekat omin rahoin ja yhdistys kerää mammonaa "hyvän puolesta" mm. lahjoituksin ja testamenetin, vaikka vara olisi toimia itsenäisestkkin.
http://creat.fi/elainsuojelusta-ihmisra ... -tapahtuu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja se tärkein eli eläinten tukeminen ja suojelu on taittu jo unohtaa...



