Suodatinjalan "keskitysolake" , halkaisija 30.3mm noin

Olakkeen reunasta vastinpinnan ulkoreunaan n.34.3mm

M-Filtterin MO118 suodattimen reikä, apouttia 36mm

Boschin suodatin, reikä 33.5 , noin

Boschin tiiviste päädyissä

M-Filtterin vastaava

Eli M-filsulla on mahdollisuus, että jos patruuna ei ole tarkasti kohdallaan, ja kun mikään sitä ei siis siellä sitä keskitä kunnolla, niin on hyväkin mahdollisuus, että vastinpinnan ja suotimen reiän väliin jää sivusuunnassa parikin milliä rakoa, josta öljy pääsee kulkemaan täysin suodattimen ohitse......
Eli Boschin suotimen reikä senverran pienempi ( tosin, sanoisin että sekin on liian suuri kuitenkin ) , ettei ohivirtausmahdollisuutta pääse syntymään, toisin kuin M-filtterillä ....
Eli suosittelisin silti kuitenkin Boschia




