nuffield bmc
Valvoja: automies560
En ole puolesta enkä vastaan, päinvastoin. Mutta taitaa Raahen mies olla karvan verran oikeassa, vaikka kyllä Mantsin mieskin kirjoittaa ihan tolokusti. Itse pohdiskelin, että vaikka vuosien ja vuosikymmenien aikana on kehitetty uusia korjausmateriaaleja, korjaustekniikoita ja työkaluja, eivät ne mitätöi alkuperäisiä tehdasohjeita ja työtapoja. Pohditaanpa vaikka suvunjatkamista...onhan siihenkin hommaan tullut monelaista uutta tekniikkaa, härpäkettä ja vaikka mitä lisuketta mutta vanhalla vällyn alla tapahtuvalla lähetysaarnaajalla selviää vielä velvoitteista varsin hyvin. Kaiken kaikkiaan sävyisää mobilistien debattia, ja tiedemaailmassa, mihin ketjussa viitattiin, valkokalusherratkin lyödä mätkivät surutta toisiaan vuosikausia tohtorinväitöskirjoillaan kahta puolta naamavärkkiä. Hyvä esimerkki on kymmeniä Suomessa vuosia vellonut väittely metsin uudistamisesta, luontainen hakkuu harsimalla sopivaa puustoa vastaan tehometsätalous. 
Eipähän nämä sanalliset kisailut välttämättä niin huonojakaan ole kunhan ei ihan älyttömyyksiin kuittailussa mennä eikä asianosaiset pahasti riitaannu. Kukin lukee näitä omalla mielenkiinnollaan ja saa ehkä uutta ajattelemista omiin toimintatapoihinsa. Mielestäni näkemykset olivat puolin ja toisin hyviä ja perusteltuja ja kaikki tieto mikä tuodaan näissä keskusteluissa näkösälle on mielenkiintoista.
Itse aion edelleenkin jälkikiristää kannen aina jonkin ajan kuluttua remontin jälkeen, teen sen väärin eli kirraan vaan avaamatta ja niissä tapauksissa jotka olen tehnyt ei toistaiseksi ole tullut pettymyksiä.
En kyllä ole koskaan rakentanut mitään vahvasti viritettyä peliä vaan lähinnä korjaillut alkuperäiskuntoon.
Keskustelun taso on kuitenkin tällä foorumilla hyvä ja kaikki tähtäävät lähinnä oikean tiedon jakamiseen. Lisäksi apua tarjotaan avuliaasti kun joku sitä pyytää. Ja ihmisiä me pääasiallisesti vaan ollaan
Itse aion edelleenkin jälkikiristää kannen aina jonkin ajan kuluttua remontin jälkeen, teen sen väärin eli kirraan vaan avaamatta ja niissä tapauksissa jotka olen tehnyt ei toistaiseksi ole tullut pettymyksiä.
En kyllä ole koskaan rakentanut mitään vahvasti viritettyä peliä vaan lähinnä korjaillut alkuperäiskuntoon.
Keskustelun taso on kuitenkin tällä foorumilla hyvä ja kaikki tähtäävät lähinnä oikean tiedon jakamiseen. Lisäksi apua tarjotaan avuliaasti kun joku sitä pyytää. Ja ihmisiä me pääasiallisesti vaan ollaan