Urali tuo on, eipäs sotketa Ziliä tähännuhvi63 kirjoitti:Turakit ajaa Zilillä yms rotiskoillaan samoissa olosuhteissahttp://www.youtube.com/watch?v=WFlVkyFN998" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä talvinen rymistely meneillään
Ei vaiskaan, hurjia vehkeitä mettässä menemään, mutta ei aina tajua tuota iigorin ajatuksia kun aina pitää umpista tai muuta mutaränniä ajaa



