+1
aina niitä jostain löytyy..
Valvoja: automies560
jusape kirjoitti:Lievä OT....
Vasemmanpuoleista kirjaa ei kaikilta löydy ihan helposti ?
Viimeisimmät ostokset, arkistoihin, saapui siis tänään.....
nuffiko kirjoitti:Oikeen puolemman mainen on siisti,vas. puolen kirjasta voin sanoa että kahta ei tule minun tontille...toinen on foooooooord ja toinen on v.......!!!!!!!!!
nuffiko kirjoitti:Oikeen puolemman mainen on siisti,vas. puolen kirjasta voin sanoa että kahta ei tule minun tontille...toinen on foooooooord ja toinen on v.......!!!!!!!!!