leyland 270 kunnostus
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Kaltevuudensäädin tjsp. lienee kai oikeampi nimitys
Tuommosia, ei tartte sepittää: http://www.konekorjaamo.fi/product_info ... 7&cPath=49" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ikh.fi/Varaosat_traktorit_ja ... t_tid17087" onclick="window.open(this.href);return false;
Purkaamoilta löytyy varmaan myös esim. Järviseudun Traktorilta.
Tuommosia, ei tartte sepittää: http://www.konekorjaamo.fi/product_info ... 7&cPath=49" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ikh.fi/Varaosat_traktorit_ja ... t_tid17087" onclick="window.open(this.href);return false;
Purkaamoilta löytyy varmaan myös esim. Järviseudun Traktorilta.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
pitää varmaan käydä läheisellä ikh:lla tilaamassa nuo leylanttiin tarkoitetut.
tuossa on rälläköity leylandin lokarista ruosteiset palat pois
tuossa on rälläköity leylandin lokarista ruosteiset palat pois
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
PPG Delfleet ja Coraväri autovärikeskukset.jamppi kirjoitti:Mikäs maalilinja suomessa tuntee nuo siniset sävyt..
Leyland Light Blue CC94 nykykoneille käännettynä 9911
Leyland Dark Blue CC93 = CPT9
Nuffield Poppy Orange AD49 = 0209
Coraväri tuntee myös nuo vanhat ICI koodit.
Saa sekä automaalina, raskaskonemaalina että työkonemaalina.
Kävin tänään dark blueta eli runkosinistä purkin Autoväri Hirvoselta Ylämyllyltä. Kuuskymppiä litra. He eivät uskoneet että nuo löytyy heidän koneiltaan, mutta hämmästys oli suuri kun sieltä pongahti heti että leyland dark blue...
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Ei ole paha korjata, tulta saat ohjeet.
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/Leylandiin ... vaihto.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://karit1.kuvat.fi/kuvat/Leylandiin ... vaihto.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
niin tarvihteeko tuohon jotain työkalualeluland kirjoitti:kuvista päätellen tuohon tarvitsee jonkun työkalun samalla vois tarkistuttaa suuttimet kun ne ottaa irti.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Mankelointityökalunhan se vaatii, vaan kun ei tosiaan ilkiä etes moisella vastauksella vastata heti, kun ei ole sitten kättäpidempää kerrottavaa, että mistä sellaisen saisit lainaanleluland kirjoitti:niin tarvihteeko tuohon jotain työkalualeluland kirjoitti:kuvista päätellen tuohon tarvitsee jonkun työkalun samalla vois tarkistuttaa suuttimet kun ne ottaa irti.
Tämä on yksi työkalu, joka pitäisi olla järjestöllä vuokrattavana
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
Pystyiskö tuommosen teetättämään jossain pajalla?olisko tarkkaa kuvaa työkalusta lähistölla osaavat tehdä vaikka potkurista kuuraketin
Jos vuotaa yläpäästä, niin sopiva esim hylsy joka levittää hiukan ylreunasta. on olemassa oikeat levitystapit joilla lyödään yläpää tiukaksi. Lopputulema parempi kuin mankelilla. Alapäähän vain ainoastaan mankeli (pohjaton holkki)
-DL3 vm-59
-Deutz DX80 vm-83
-Deutz DX80 vm-83
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 320
- Liittynyt: 17 Heinä 2012, 07:50
- Konekalustoani: valmet 361 leyland 270 sekä kuorma-autosta tehty peräkärry ja normetin takakuormain
- Paikkakunta: pohjois-savo
kiitos jukkis tuosta vinkistä. asiasta seuraavaan leylandin ohjauksessa on siellä edessä keskellä semmoinen ohjauksen juttu missä on välystä ainakin 1-1.5 senttiä se vaikuttaa ohjaukseen jo melkein puoli kierosta väljien nivelten lisäksi niin saako tuon osan miten helpolla irti
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Jäsenten kirjastosta, jäsenlehtisestä 2 / 2011, sivulta 9:sän lähtien löydät ohjeet ohjauksen kunnostuksesta.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
hmm... joko jäsenten kirjastoa jaetaan julkisesti?
Siellähän lukee edelleen:
Minun ajatukseni noita artikkeleita tehdessä on ollut hyöty järjestölle. Mihin tarvitsemme järjestöä jos kaikki pannaan julki nettiin josta ihmiset ne vain ryöstävät koneilleen?
Siellähän lukee edelleen:
Tietojen kertominen on enemmän kuin sallittua, mutta itse artikkelin tehneenä ja järjestön hyödyksi sen antaneena en valitettavasti oikein ole mielissäni, että sitä jaetaan julkisesti. Eriasia kertoa että jäsentenkirjastossa se on, mutta miksi on annettu suora linkki? Korjasin sen heti kun huomasin karin kirjoituksesta pois. Toivottavasti ei toistu.Jäsenten kirjasto on tarkoitettu vain jäseniämme varten ja sen tiedostot ovat vain jäseniämme varten. Tiedostojen jako muuta kautta kielletty! Mikäli havaitsemme tiedostojemme ilmestyvän jäsentenkirjaston ulkopuolelle, jäsenten kirjasto suljetaan pysyvästi.
Minun ajatukseni noita artikkeleita tehdessä on ollut hyöty järjestölle. Mihin tarvitsemme järjestöä jos kaikki pannaan julki nettiin josta ihmiset ne vain ryöstävät koneilleen?
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Suora linkki tiedostoon ei ole oikein muita kohtaan. ( en kyllä päivällä katsonut, mitä linkin takaa aukeneepi )
Viittaus siihen että sieltä ja siitä kohdasta x/yy löytyy, ja sitten vaikka kirjaston linkki siihen, joka avautuakseen vaatii sen salasanan.
Joka jäsenille tulee jokaisen lehden yhteydessä. Esim noin niinkuin näin....
http://www.nuhvi.net/index.php/fi/jasenten-kirjasto" onclick="window.open(this.href);return false;
Viittaus siihen että sieltä ja siitä kohdasta x/yy löytyy, ja sitten vaikka kirjaston linkki siihen, joka avautuakseen vaatii sen salasanan.
Joka jäsenille tulee jokaisen lehden yhteydessä. Esim noin niinkuin näin....
http://www.nuhvi.net/index.php/fi/jasenten-kirjasto" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut jusape, 26 Kesä 2014, 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68