edelleen vaihteistosta.....!!!!
Valvoja: automies560
-
vilen
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 40
- Liittynyt: 16 Touko 2007, 19:37
- Konekalustoani: bedford TK -78, nuhfield universal four
- Paikkakunta: piikkiö
onko se todellakin niin ettei sitä vikaa ole korjattavissa,,,,? tai kannata edes yrittää,, minullakun löytyy ne vaihteet sitten kepistä heilutellen, eikä ole mitään roppuja tarvinnut irroitella, olisikko se niin että tilanne menisi vain huonommaksi jos välyksiä poistaisi? vastatkaa tähän nyt sellaiset jotka ovat kenties vian/ ominaisuuden poistanut, minua tämä ominaisuus vituttaa niin että taidan vaihtaa ittelle kohta majorin:::
huollettu kone kestää ja kestää, ja onhan se hyvä tietää mitä se on syöny niin diagnoosi on helpompi tehä =)
-
Nuhvelentti
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 96
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 21:59
Siirtäjissä, välystä, kansipois ja tutkailemaan.. mikä näyttää ja tuntuu kuluneelta niin sinne lisää tavaraa ja hionta! Älä hyvä mies majoriin sekaannu!!
mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!
Joo Majorikin kestää, jos sen pitää tallissa....
Mutta jos koneella on ajettu neljä-viisikymmentä vuotta, niin kai se on vähän kulunut.
Ja kun sen ominaisuus on, että kytkin alas., vaihde vapaalle, kytkin ylös, työkalut ylös, jne.... liikettä on tehty miljoona kertaa.
Ainoa kohta mikä ei kulu on järvenselkä, vaikka sen yli soudettaisiin kuinka monta kertaa.
(Jaa, se toinenkin, mutta siitä kertoo Jamppi K-18 osiossa)
Mutta jos koneella on ajettu neljä-viisikymmentä vuotta, niin kai se on vähän kulunut.
Ja kun sen ominaisuus on, että kytkin alas., vaihde vapaalle, kytkin ylös, työkalut ylös, jne.... liikettä on tehty miljoona kertaa.
Ainoa kohta mikä ei kulu on järvenselkä, vaikka sen yli soudettaisiin kuinka monta kertaa.
(Jaa, se toinenkin, mutta siitä kertoo Jamppi K-18 osiossa)
Työn iloa ja onnistumisen riemua vahvalla kotimaisella.
tämä taitaa olla kuitenki se paras tapavilen kirjoitti:ominaisuus vituttaa niin että taidan vaihtaa ittelle kohta majorin:::
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
Oli ainaki eilennuffiman kirjoitti:oho onkos majorissaki vaihteet
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
Joku on kuulemma löytänyt penkin edestä semmoisen tuulessa heiluvan kepin ja vasemmalta sivulta toisen vähän lyhyemmän. Kolmas samantapainen on ratin alla.
Jään seuraamaan mihin Teuvan Rivakka ja Noormarkun Nopsa kilvassaan päätyvät.
Jään seuraamaan mihin Teuvan Rivakka ja Noormarkun Nopsa kilvassaan päätyvät.
Työn iloa ja onnistumisen riemua vahvalla kotimaisella.



