Niin, kai semmoinen sitten tulee kuulumaan tuohon pakettiin kun kerran sarjasta tulee muutenkin bolt-on? Tuntuu vaan se shokkiventtiili aika välttämättömältä varsinkin apusylinterin kanssa bellevillepakankin kannalta.Nuffieldmaster kirjoitti:Siksi tarjotaankin nyt sitä painerajaa sinne apusylinterin kanssarees kirjoitti:Päivänselvää että siitä rytkäytyksestä ne paikat hajoaa, mutta milläs estät ettei niin joskus pääse käymään Pienempien taakkojen kanssa se ei niin vaarallista, jälki on ainakin kallista korjata mitä syntuu.
Omaan sen laitan vaikka en apusylkkyä samalla laittaisikaan.
Apusylinteri
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Kaipa se vaikeneminen on tässäkin tapauksessa myöntymisen merkki... Tai toivottavasti se ei tarkoita sitä että saa unohtaa haaveet koko tunkista.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla [/quote]
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Asiaa ei ole vielä hovissa kuulutettu, siksi hiljaisuutta ollut.Leukkumies kirjoitti:Niin, kai semmoinen sitten tulee kuulumaan tuohon pakettiin kun kerran sarjasta tulee muutenkin bolt-on? Tuntuu vaan se shokkiventtiili aika välttämättömältä varsinkin apusylinterin kanssa bellevillepakankin kannalta.Nuffieldmaster kirjoitti:Siksi tarjotaankin nyt sitä painerajaa sinne apusylinterin kanssarees kirjoitti:Päivänselvää että siitä rytkäytyksestä ne paikat hajoaa, mutta milläs estät ettei niin joskus pääse käymään Pienempien taakkojen kanssa se ei niin vaarallista, jälki on ainakin kallista korjata mitä syntuu.
Omaan sen laitan vaikka en apusylkkyä samalla laittaisikaan.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Sarja on teonalla. Alakorvakon mitat ovat puuttuneet toistaiseksi.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
ja asialla tulenpalava kiire..???
Valukappale kun on ,niin joutunee vähän mittoja pyöristelemään..laitetaan kuitenkin strategiset mitat just eikä melkein.
Laitan mitat sulle ,ehkä ensi viikolla tai viim. seuraavalla...
Valukappale kun on ,niin joutunee vähän mittoja pyöristelemään..laitetaan kuitenkin strategiset mitat just eikä melkein.
Laitan mitat sulle ,ehkä ensi viikolla tai viim. seuraavalla...
One thistle, maybe two among the roses.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8923
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Eihän harrastehommien kanssa kiire ole, kunhan on vaan viimeviikolla tapahtunut.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Jos on kaksi apusylinteriä, kuten esimerkiksi 2100:ssa, ja asentaa shokkiventtiilin vaikkapa toisen aputunkin letkuihin, niin venttiilin avautuessa miten paine jakautuu järjestelmässä? Putoaako paine niin nopeasti koko järjestelmässä, ettei mekaanisia vaurioita ehdi syntyä, vai pitäisikö shokkiventtiilit olla kummallakin puolella?