Itsellä on tuo jälkimmäinen versio. Kun kansikuvassa on tuollainen protokuva, niin olisiko niiden julkaisu kielletty?
Löytyykö muilta kummanmallisia kirjoja?
Osa 2:sta odotellaan
Valvoja: automies560

On alfamerinkin kauppaamia kirjoja, englannin murteella on joten lukeminen on yhtäjännittävää kerta toisensa jälkeen (lue: Opit uutta joka kerta)kari t kirjoitti:Onkos tämä niitä Alfameerin kirjoja![]()
Meinasin tuossa syksyllä tilata,muttakun oli lontoon murteella kirjoitettu
![]()
niin jäi tilaamatta
![]()
Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaakari t kirjoitti:Joopa joo![]()
Hyvähän teidän nuortenmiesten on sanoa että lontoon murretta on helppo ymmärtää
![]()
Mutta kun siihen aikaan kuin minä olin kouluiässä niin eipä siellä opetettu etes PAKKO RUOTSIA
![]()
Ei millään pahalla
![]()
Joo pitää katsella vaan kuvia niinkuin entinen naapurin renkikin teki ennenvanhaan kun ei osannut lukea eikä kirjottaa mutta nauroi kyllä selatessaan lehtiäNuffieldmaster kirjoitti:Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaakari t kirjoitti:Joopa joo![]()
Hyvähän teidän nuortenmiesten on sanoa että lontoon murretta on helppo ymmärtää
![]()
Mutta kun siihen aikaan kuin minä olin kouluiässä niin eipä siellä opetettu etes PAKKO RUOTSIA
![]()
Ei millään pahalla
![]()
No se on kyllä totta ja tuo tekninen sanasto onkin sellaista että sitä ei kyllä opikkaan lukion tai peruskoulun oppimäärissä.Tammi kirjoitti:Minä taisin kans olla pois koulusta juuri sinä päivänä kun luettiin englantia. Kuvia on tietty kiva aina katsella, parempi jos vielä olis jonkinmoinen kielitaito. Tekninen sanasto on kyllä tullut tutuksi, joten ne tiedot osaa sieltä kaivaa helposti.