No sylinteri laitteesta irti ja pöydälle tarkempaa tutkiskelua varten, sekä päätykappale ruuvipenkissä auki. Ruhjoutumisen jälkiä oli varressa havaittavissa, että olisiko sylinterin sisäkalut hajonneet ja irtohilut on jonkun toimesta poistettu.. Ja konetta käytetty tavan talikkona sen jälkeen? Mutkallakin sylinteri näytti olevan, joten hirttää hieman..
Päätykappaleen tiivisteetkin/stefat näyttivät olevan ehtoopuolella, sieltä se öljyvuotokin on tullut. Samoin kun tämän sylinteri on yksitoiminen, niin palautuksen hoitavista jousista toinen on hävinnyt, toinen virttynyt ja päätykoukut katkenneet
Olisiko hyviä ajatuksia mitä tälle kannattaisi tehdä? Käyttöä ei tulene olemaan kuin keväällä puolipäivää ja muutaman kerran muussa näytösajossa tms, joten ei välttämättä uutta sylinteriäkään tähän kehtaisi sijoittaa.



