Näkyy olevan Sulon halvalla ostettu bedford myynnissä
http://www.nettikone.com/bedford/commer-51/1277612" onclick="window.open(this.href);return false;
Hienoa et tämäkin on näihin päiviin asti säilyny.
Sulo Vilenin hinausauto
Valvoja: automies560
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
"Black smoke don't mean it's broke"
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
On näyttävä peli
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Ei tuo kyllä Petteri ole mistään kohdin, vaan ihan aito ja oikea Commer Super Poise. Aika harvinaiseksi kulunut lastiautomalli maassamme.Ruudinkeksijä kirjoitti:Näkyy olevan Sulon halvalla ostettu bedford myynnissä
http://www.nettikone.com/bedford/commer-51/1277612" onclick="window.open(this.href);return false;
Hienoa et tämäkin on näihin päiviin asti säilyny.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
http://yle.fi/uutiset/kun_sai_niin_halv ... oplay=true" onclick="window.open(this.href);return false;
"Black smoke don't mean it's broke"
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Lienee saanut arvostavan kodin. Hyvä....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
No hyvä että uuteen kotiin pääsi, hintapyyntiä taisi kyllä aika reilusti olla, joten niin tuosta halpuudesta tiiä..
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8931
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kysymyksessä kuiteski uniikki kappale, ja julkisuudessakin ollutta historiaa.... Ei tuota oikeen voi hinnoitella.... Joku sanoo että kallis, joku että liki ilmainen....
Pääasia että jos säilyisi suht orkkis asussaan kuitenkin... Arvo tuskin hiukan kunnostettuna paljoa laskee ainakaan.....
Pääasia että jos säilyisi suht orkkis asussaan kuitenkin... Arvo tuskin hiukan kunnostettuna paljoa laskee ainakaan.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Myönnän että minun piti tutkia mistä ihmeestä tämä on kuuluisa, kun en ole kuullutkaan, se olikin jotain viihdejuttuja.. Ilmankos, kun ei niitä ole tullut oikein ikinä seurattua.
Sinänsä erikoinen koritus kun hinausautoksi on tehty, eikä tuo alustakaan mikään yleinen ole, joten lienee hinta jotenkin perusteltua. Itse en olisi kyllä puuttunut tuohon hintaan jos ylipäätään mahdollisuuksia olisi ollut. Tuolla rahalla saisi jo vaikka mitä muuta
Sinänsä erikoinen koritus kun hinausautoksi on tehty, eikä tuo alustakaan mikään yleinen ole, joten lienee hinta jotenkin perusteltua. Itse en olisi kyllä puuttunut tuohon hintaan jos ylipäätään mahdollisuuksia olisi ollut. Tuolla rahalla saisi jo vaikka mitä muuta
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Niinhän tossa nauhalla sanottiin että tarkotus säilyttää ihan alkuperäsenä. Hyvä niin.jusape kirjoitti:Kysymyksessä kuiteski uniikki kappale, ja julkisuudessakin ollutta historiaa.... Ei tuota oikeen voi hinnoitella.... Joku sanoo että kallis, joku että liki ilmainen....
Pääasia että jos säilyisi suht orkkis asussaan kuitenkin... Arvo tuskin hiukan kunnostettuna paljoa laskee ainakaan.....
"Black smoke don't mean it's broke"
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Toivottavasti pysyy tuommoisena, toki tekniikka entrattuna.
Aivanhan tuo näytti kopillansa olevan.
Mikähän nuo Commerit on syönyt pois? Onhan nuita vissiin tuotu jonkun verran. Eniten lienee tuotu ns. "Knocker"-mallia, eli sitä jossa oli kolmisylinterinen, mutta kuusimäntäinen 2-tahtidiesel rootes-ahtimella nokalla.
Pienempiä Karrier- malleja on jopa muutama entisöityinä, mutta tätä Super Poise- mallia en ole nähnyt missään livenä.
Eikä tuo kyllä 1950- luvun kuorma-autoista rumimmasta päästä ole, Englantilaiseksi jopa kaunis..
Aivanhan tuo näytti kopillansa olevan.
Mikähän nuo Commerit on syönyt pois? Onhan nuita vissiin tuotu jonkun verran. Eniten lienee tuotu ns. "Knocker"-mallia, eli sitä jossa oli kolmisylinterinen, mutta kuusimäntäinen 2-tahtidiesel rootes-ahtimella nokalla.
Pienempiä Karrier- malleja on jopa muutama entisöityinä, mutta tätä Super Poise- mallia en ole nähnyt missään livenä.
Eikä tuo kyllä 1950- luvun kuorma-autoista rumimmasta päästä ole, Englantilaiseksi jopa kaunis..
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Seurasikos, tai seuraako kukaan sydämen asialla -sarjaa? Ite sillontällön kattelin edellis syksynä kun sarja alkoi alusta. En kyl muista et olisin tommost Commeria nähny siinä (on silti voinu olla) mut enhän mää sarjaa lähellekkään (ehkä jaksoon 70) loppuun saakka edes kattonu..
"Black smoke don't mean it's broke"
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Muutenkin ko. sarjassa on ollut vähemmän raskasta kalustoa.
Muutama TK-sarjan petteri on esiintynyt Greengrassin/Davidin Morriksen lisäksi. Muut saarivaltakunnan "aistikkaat" tuotokset hyötyajoneuvojen saralla ovat jääneet pois kuvauksista.
Kumma homma, koska veteraanikuorma-autoharrastus on aika vireää ja erittäin patrioottista Englannissa.
Muutama TK-sarjan petteri on esiintynyt Greengrassin/Davidin Morriksen lisäksi. Muut saarivaltakunnan "aistikkaat" tuotokset hyötyajoneuvojen saralla ovat jääneet pois kuvauksista.
Kumma homma, koska veteraanikuorma-autoharrastus on aika vireää ja erittäin patrioottista Englannissa.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 575
- Liittynyt: 17 Kesä 2012, 10:26
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 (konevikanen), Varaosanuffi -54, Purettu nelonen -60, Nuffield DM4 -61 (projekti), Leyland 270 -75, Leyland 272 -78, + muuta ryjää, rautaa ja romurautaa...
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Mikäs se Bernien hinausauto oli?
"Black smoke don't mean it's broke"
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1301
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Bernien hinuri voisi olla J2/J3- sarjan Bedford. Jossakin Heartbeat Wikin tiedossa puhuttiin BMC recovery vehicle:stä, mutta eipä tuo kyllä Austin, tai Morris ollut... David ajoi Morriksen kevytkuormurilla.
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...