Juu. otimpa kannen pois tuosta pitkäakselisesta kun meinas jo vedot loppua,,, ja syystäkin, kolmosen pakoventiili ja seetipinta paskana.
Ventiilit muutenkin jo aikansa eläny.
Kannelle täytyy näyttää hitsiä tai koneistaa irto-seetit, onko kokemusta miten kannattaa homma hoitaa?
Ja mistä saa edullisimmin ventiilit (pistäis ny kaikki, kun ei yksikään enää ole hyvä )
BMC.n kansi levis...
Valvoja: automies560
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Moottorikoneistamoon kansi, niin siellä vaihtavat seetin, ja uusivat venttiilit. Ainakin täällä eteläisessä Suomessa ovat Nuffin koneenosat vielä ihan hyllytavaraa.eeki kirjoitti:Juu. otimpa kannen pois tuosta pitkäakselisesta kun meinas jo vedot loppua,,, ja syystäkin, kolmosen pakoventiili ja seetipinta paskana.
Ventiilit muutenkin jo aikansa eläny.
Kannelle täytyy näyttää hitsiä tai koneistaa irto-seetit, onko kokemusta miten kannattaa homma hoitaa?
Ja mistä saa edullisimmin ventiilit (pistäis ny kaikki, kun ei yksikään enää ole hyvä )
Kävin hakee ventilit IKH.lta 9e kpl. tilasin irtoseetit koivuselta ja huommenna otan mirran kaapista ja kairaan ne paikoilleen.
Joskus vaan aikanaan jenkkeihin tuli hitsailtua ne seetipinnat (yleensä ventiilejä isonnettiin ja seetejä vahvisteltiin hitsaten)
Eiköhä ne sitten taas nuffettiin vedot saaha kohilleen
Joskus vaan aikanaan jenkkeihin tuli hitsailtua ne seetipinnat (yleensä ventiilejä isonnettiin ja seetejä vahvisteltiin hitsaten)
Eiköhä ne sitten taas nuffettiin vedot saaha kohilleen
DM4 BMC Dsl, Pankku metsävarustuksella,herra major -53dsl ja kaikkea joka on vanhaa ja pörisee.