Erilainen lähestymistapa sokkaongelmaan bongattu tänään:
Ko. reppu on näkyy varaosana joskus ostettu (pohjamaalissa)
Vaihdettiin painerajan istukan o-rengas ja testattiin toimivuus ennen elottomaan nostolaitteeseen. 50 baarin jaksaa paineilmaräikkä vääntää sitten loppuu hönkä tuossa testipenkissä. Varmasti pelaa.
Universal 4:sen nostolaitteet
Valvoja: automies560
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Juuri tuollainen varmistuslirpake on myös tilan leukussa, kun syksyllä sokan kuntoa varmistelin. Niin, sokka oli ehjä kuitenkin, vaikka ei ollut avattu +20 vuoteen isän mukaan. Nyt kuitenkin sen uusin.
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
tuota varmistusliparetta ollut suunnilleen 270 ikäluokan koneissa, myöhemmin sitten käytöstä luovuttu kuin myös korjausohjekirja käskee jättämään pois...
kertoopa tarina joskus tuosta lipareestakin läpi tulleesta koiranluusta
kertoopa tarina joskus tuosta lipareestakin läpi tulleesta koiranluusta
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
nisu
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 373
- Liittynyt: 21 Loka 2007, 15:28
- Konekalustoani: Leyland 270 -75 , 702 -81 , 804 -81, MF 3060 -89 , sampo 580 -89
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Jännä tuo lukitusongelma täällä ,kun oman ja kotipaikan leukkuissa ei
milloinkaan muista niitä tutkitun ja ainuat nostolaitteen kestävyyteen littyvät
ongelmat ovat liittyneet bellavel systeemiin ja 804 apukynkän särkymiseen.
milloinkaan muista niitä tutkitun ja ainuat nostolaitteen kestävyyteen littyvät
ongelmat ovat liittyneet bellavel systeemiin ja 804 apukynkän särkymiseen.
-
Leukkumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Onhan tuosta varmistuksesta jutusteltu: http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 4&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei meilläkään koskaan ole sokan kanssa ollut ongelmia, tältä palstalta on tullut tietoon ko. asia, samoin kuin repun yläpulttien taipumus löyhtyä.
Ei meilläkään koskaan ole sokan kanssa ollut ongelmia, tältä palstalta on tullut tietoon ko. asia, samoin kuin repun yläpulttien taipumus löyhtyä.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla
[/quote]



