

Ja brittitraktorithan työn teki taasen
Valvoja: automies560
600-700 paalia tuli juhannuksena tuolta yhdeltä palalta ja sen pitäisi nipinnapin riittää talven yli hevosille ja lampaille, katellaan miten käyNuffieldmaster kirjoitti:Tonni rikki paalimäärässä.
Ens vuonna tulee hankomiehille helpotusta, ostaa päräytin elhon väliakseli-paaliradan justi äsken
.



Saman tyylistä menoa täälläkin juhannukselta:Nuffieldmaster kirjoitti:Tänä päivänä otimme emännyyven kanssa videota tuosta kielenkantoja kirvoittavasta kelapöyhimellä pöyhimisestä:
http://www.youtube.com/watch?v=UsjeACo4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;