paljonko painaa
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nuffieldin perä. Vaihdelaatikko+banjot+nostolaite...
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Joku painaa pohjaan asti,minä vain juurta myöten
Tuosta nuffin perän painosta ei oo hajuakaan
Kohtaa paukkuu porttikielto
Tuosta nuffin perän painosta ei oo hajuakaan
Kohtaa paukkuu porttikielto
Mukana kuin peräpukama!
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 223
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:04
- Konekalustoani: Nuffield 3 -61, MF-30-63
- NLCF r.y jäsen Nro: 3
- Paikkakunta: Laihia
Järviseudun traktorilla oli tänään oli tästä ohimennen puhetta, kun tuttava oli ostamassa toisia renkaita valmettiin.
Löytyi kolmos nuffin vannepari hyvillä renkailla,kysyttiin että kestääkö laittaa nelivetoon eturenkaiksi johon eLasse tuumasi että luulisi sillä kolmosen perä painaa sen n 1500 kg...
Löytyi kolmos nuffin vannepari hyvillä renkailla,kysyttiin että kestääkö laittaa nelivetoon eturenkaiksi johon eLasse tuumasi että luulisi sillä kolmosen perä painaa sen n 1500 kg...
Keli kuin keli - Nuffield on peli!
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1300
- Liittynyt: 27 Maalis 2007, 18:14
- Paikkakunta: Peräpohjolan piiri
Veikkaisin, että ilman renkaita painaa n. 1200 kiloa.
Arvioni tueksi heitän seuraavan faktan(?).
Purimme tuossa viime keväänä yhden DM-4:n jäännökset varaosiksi.
Kyytiin nostin sen Mersussani olevalla HIAB 173 kuormausnosturilla, joka nostaa suoralla puomilla jatko ulkona 1250kg (Nosturi on lähes käyttämätön/ruuvaamaton vm-63 Ruotsin armeijan kätköistä)
No Nuhvinpuolikas nousi lavalle ihan mukavasti, pikkuisen toista tukijalkaa kevittäen joten tästä päätelmä. 342:n perä on aikalailla samanlainen mööpeli ja aikalailla yhtä raskas. Eli tuskin se 460:nkaan perä sen raskaampi on.
Banjot hieroo kahteen mieheen näppärästi vaikka Citroen BX:n peräkonttiin nimim. kokemusta löytyy
Arvioni tueksi heitän seuraavan faktan(?).
Purimme tuossa viime keväänä yhden DM-4:n jäännökset varaosiksi.
Kyytiin nostin sen Mersussani olevalla HIAB 173 kuormausnosturilla, joka nostaa suoralla puomilla jatko ulkona 1250kg (Nosturi on lähes käyttämätön/ruuvaamaton vm-63 Ruotsin armeijan kätköistä)
No Nuhvinpuolikas nousi lavalle ihan mukavasti, pikkuisen toista tukijalkaa kevittäen joten tästä päätelmä. 342:n perä on aikalailla samanlainen mööpeli ja aikalailla yhtä raskas. Eli tuskin se 460:nkaan perä sen raskaampi on.
Banjot hieroo kahteen mieheen näppärästi vaikka Citroen BX:n peräkonttiin nimim. kokemusta löytyy
Nuffi 10/60,
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...
Allgaier AP-17/1
MB LA-312
Scania L76
+30 Maamoottoria
DeLaval turbiinit 5Hk 1894 & 3Hk 1911
...muuta sékopäistä...