Nyt nuhvitietäjät kuulolle.
Mistähän mahtaa johtua että tuo meikäläisen 10/60
lähtöö huomattavasti paremmin käyntiin kytkin ylhäällä kuin että se olisi polettu pohjaan???
Kanitaako siellä joku systeemi vauhtipyörää tms.
käynnistäessä tuntuu kuin ei startti jaksaisi pyörittää konetta kytkin pohjassa ja sitten kytkin ylhäällä pyörii ihan kutkulleen.
kaikki tämä siis kylmänä, kuumana en ole huomannut eroa
outo juttu
Valvoja: automies560
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Pari villiä arvausta
Painehiili kulunut pois ja hankaa rauta rautaa vasten
Kampiakselin päittäislaakerit kuluneet ja akseli kanittaa johonkin
Viisaammat jatkakoon
Painehiili kulunut pois ja hankaa rauta rautaa vasten
Kampiakselin päittäislaakerit kuluneet ja akseli kanittaa johonkin
Viisaammat jatkakoon
Mukana kuin peräpukama!
On outo vika. Jamppi luetteli ne ensin mieleen tulevat mahdollisuudet. Ei oikein voi muuta olla, kuin kytkimen etupuolella se vika ja käsittääkseni sulla on ohuet öljyt laatikossa, eli pyörii herkemmin kylmässä. Veikkaisin vian löytyvän kytkimen/vauhtipyörän luota.