10/60 nokkapumpun asennus

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

pekkak
Mini -nuhvisti
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Loka 2012, 17:53

Terve,
kirjoittelin aiemmin kulmavaihteella olevasta hydrauliikkapumpusta, josta kulmavaihde rikki. Voisiko pumpun heittää keulalle ilman kulmavaihdetta ja olisiko kuvia onnistuneesta asennuksesta?
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

Tuoosta vähän alaspäin niin löytyy kuva leukkuun asennettavasta keulapumpusta, jospa tuosta olis vähän apuja: http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 1&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Reetu
Kolmos -nuffisti
Viestit: 12
Liittynyt: 08 Loka 2012, 14:00

Suoralla pumpulla oleva ois tontilla, ja voin toki kuvia tökätä, vaik tuskin mitään järjellä voittamatonta niistä selviäis...

Jeesaan toki jos apua on.
Niku
Vitos -nuffisti
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Kesä 2007, 20:05
Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -66 - Leyland 384 -71 - Vanaja 690Turbo
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

10/60 nuhvi ja Hymas (kuokka).
Olisi tarkoitus asentaa/vaihtaa nuhvin oma nokkapumppu (hammaspumppu).
Pitäisi saada voimaa ja nopeutta kaivuriin.

Tilalle laittaisin mäntäpumpun. Näissä on ilmeisesti yli 200bar paineita.
Mitä kaikkea vaatisi tehdä.? :roll:
Minkähän kokoinen :?:
Tuossa olisi yhenlainen taulukko Parker pumpuista.

81 ja 101 pumppu jo olisi.
Liitteet
Parker-Pumput.jpg
Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -65 - Nuffield 10/60 -66 & Hymas - Leyland 384 -70
Vastaa Viestiin