Terve,
kirjoittelin aiemmin kulmavaihteella olevasta hydrauliikkapumpusta, josta kulmavaihde rikki. Voisiko pumpun heittää keulalle ilman kulmavaihdetta ja olisiko kuvia onnistuneesta asennuksesta?
10/60 nokkapumpun asennus
Valvoja: automies560
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tuoosta vähän alaspäin niin löytyy kuva leukkuun asennettavasta keulapumpusta, jospa tuosta olis vähän apuja: http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic. ... 1&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
Niku
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 44
- Liittynyt: 29 Kesä 2007, 20:05
- Konekalustoani: Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -66 - Leyland 384 -71 - Vanaja 690Turbo
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
10/60 nuhvi ja Hymas (kuokka).
Olisi tarkoitus asentaa/vaihtaa nuhvin oma nokkapumppu (hammaspumppu).
Pitäisi saada voimaa ja nopeutta kaivuriin.
Tilalle laittaisin mäntäpumpun. Näissä on ilmeisesti yli 200bar paineita.
Mitä kaikkea vaatisi tehdä.?
Minkähän kokoinen
Tuossa olisi yhenlainen taulukko Parker pumpuista.
81 ja 101 pumppu jo olisi.
Olisi tarkoitus asentaa/vaihtaa nuhvin oma nokkapumppu (hammaspumppu).
Pitäisi saada voimaa ja nopeutta kaivuriin.
Tilalle laittaisin mäntäpumpun. Näissä on ilmeisesti yli 200bar paineita.
Mitä kaikkea vaatisi tehdä.?
Minkähän kokoinen
Tuossa olisi yhenlainen taulukko Parker pumpuista.
81 ja 101 pumppu jo olisi.
Nuffield DM4 -59 - Nuffield 10/60 -65 - Nuffield 10/60 -66 & Hymas - Leyland 384 -70



