565 myynnissä
Valvoja: automies560
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
http://www.nettikone.com/viewMachine.ph ... w=@update= kerrankin järkevän hintainen mitä nyt pieniä puutteita.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
suht. koht. hyväkuntoinen homenokka. Pienellä peltityöllä ja maalauksella komea peli. valotkin taisi puuttua, mutta 100€ saa jo semmoiset tuikut että näkyy, kaikkine remeleineen...
Sopivin hinta koneelle olisi kyllä tasaraha 1000€, silloin voisin käydä sen kotiin. 500€ jos laittaisi kunnostukseen niin traktorin arvo alkaisi lähennellä 3000€ "nettikonehintoja".
Sopivin hinta koneelle olisi kyllä tasaraha 1000€, silloin voisin käydä sen kotiin. 500€ jos laittaisi kunnostukseen niin traktorin arvo alkaisi lähennellä 3000€ "nettikonehintoja".
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
No nänhän se on että sijainti merkitsee paljon kun tuo kuljetuskin maksaa ja harvoinhan niitä ihan naapurissa myydään.
No varmaan tuossakin saatta olla tinkimisen varaa jos haluua toisissaan myydä koneen eikä vain hinnoitella sitä.
Mutta pitäis kyllä olla todella siisti ja hienoksi laitettu kone että siitä viitsis
kolmeatuhatta kärsiä on se vaan sellanen sirkkeli se vaihteiston äänikin kun vertaa nuffiin
No varmaan tuossakin saatta olla tinkimisen varaa jos haluua toisissaan myydä koneen eikä vain hinnoitella sitä.
Mutta pitäis kyllä olla todella siisti ja hienoksi laitettu kone että siitä viitsis
kolmeatuhatta kärsiä on se vaan sellanen sirkkeli se vaihteiston äänikin kun vertaa nuffiin
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Juu, mutta jos otetaan vakio nuffield ja vakio homenokka valmetti niin valmetti liitää nuffista ohi!automies560 kirjoitti: on se vaan sellanen sirkkeli se vaihteiston äänikin kun vertaa nuffiin
Kulkee nimittäin isoilla renkailla melkein 40 km/h
Vakolan testissäkin taisi olla päälle 34 km/h, 2250 kierroksella. Siittä voi laskea kuinka kovaa kulkisi minun viissatanen 565 lootalla, kun se kiertää 2800
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Jaa.a no kolmisylinterisenä ei kovin tehokas ole vaikka onhan siinä se hyöty että ei tarvii hankkia neljään sylinteriin osia
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Vielä tästä 565 mallista jäi nuorena ikävät kokemukset kun ajoin sillä ja ei tahtonut löytyä mistään niin hyviä kuulosuojaimia jotka olis pystyneet vaimentamaan sen voimansiirron äänen.
Oli asennettu hytti joka oli takaa auki ja toimi vain melun tehostajana.
Myöhemmin muistan senkin kun tämä vaihteisto ei enää huutnutkaan kuin sirkkeli ja se meni remonttiin hyvin pian.
Oli asennettu hytti joka oli takaa auki ja toimi vain melun tehostajana.
Myöhemmin muistan senkin kun tämä vaihteisto ei enää huutnutkaan kuin sirkkeli ja se meni remonttiin hyvin pian.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Niin no korjattakoon, että valmet 565:ssä ja viissatasessa on sama vaihteisto, portaalipyörästössä on vain se nopeuden eron muutos.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
No vatralla on kilpailuvalttina nykyisinkin tämä liikenneversio joka on saatu aikaan muuttamalla lautaspyörää ja saatu nopeutta lisää.
Muilla merkeillä on oltava etujousituskin mukana varusteena joka nostaa hintaa paljon.
Muilla merkeillä on oltava etujousituskin mukana varusteena joka nostaa hintaa paljon.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Tätä juuri tarkotinkin että esim. massikan myyjä oli sitämieltä että ei sais edes valmistaa konetta liikennetraktoriksi ilman etujousitusta.
Vaikka kyllähän se palarenkailla suhteellisen tasaseen kulkee hyvällä tiellä ja ehkä liiankin kun alkaa joillakin nuo peräkärryjen renkaat räjähdellä kun ajavat raskailla kuormilla liian lujaa.
Ei niillä monillakaan saa ajja yli neljääkymppiä.
Vaikka kyllähän se palarenkailla suhteellisen tasaseen kulkee hyvällä tiellä ja ehkä liiankin kun alkaa joillakin nuo peräkärryjen renkaat räjähdellä kun ajavat raskailla kuormilla liian lujaa.
Ei niillä monillakaan saa ajja yli neljääkymppiä.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."