Säätila.
Valvoja: automies560
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Suojan puolella oli päivän, parhaillaan oli kahdes eri mittarissa yli +3, alkanu nytten jo pakastua.
Aamuyöstä/aamupäivällä tuli noin 6-7cm suojalunta
Aamuyöstä/aamupäivällä tuli noin 6-7cm suojalunta
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Putospa juuri nyt nollaan ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen
Ja lunta tuloo 
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Pikkupakkasta, tuulee taas hyvin ja lunta tulee liki vaakasuoraan jälleen....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
vormula77
- Kylmäkoskelainen
- Viestit: 88
- Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
- Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
- Paikkakunta: Valkjärvi
Senverran on ollu plussanpuolella et alkaa lumet putoomaan katolta. ...ja lumiesteet. Jouduin tekemään kaivinkoneella polun varaston ovelle, kun koko lape tuli tyhjäksi esteineen päivineen. Aika vauhdikkaasti tulee peltikatto tyhjäksi. Talossa on tiilikatto niin etupihan puolella lumi on vielä pysyny, kun lumieste sitä pidättelee. Nyt näyttäis olevan taas pakkasen puolella 2 astetta.
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Kylläpä nyt on päivisin nättiä keliä, ja riittävästi pakkasta yöllä ettei ihan lössöksi mene
-8 astetta, kuutamo.
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Nostellaas tätäkin välillä.....
02.30 6astetta plussalla,
hiukan vettä tiputellut illan aikana ja täs yöllä.
Tuuli kohtalaista, mutta lämmin sellainen
02.30 6astetta plussalla,
hiukan vettä tiputellut illan aikana ja täs yöllä.
Tuuli kohtalaista, mutta lämmin sellainen
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
NuffiPekka
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 407
- Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
- Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
- NLCF r.y jäsen Nro: 218
- Paikkakunta: Perho
Viime viikolla oli semmosta 23 -27 astetta päivisin ja yölläkin 15 -20 välillä. Ai niin ei tosin täällä kotimaassa vaan tuolla Kreetalla jossa tuli mutka käytyä. Yritin bongailla paikallista traktorikalustoakin mutta sitä kertyi vain muutaman 35- ja 135 Ferkun ja parin 2000 Fordin ja muutaman pikku-Fiiatin verran. Nuffeja ei Hanian ja Plataniaksen seuduilla näkynyt vaikka eiköpä noita Kreikkaankin liene viety aikoinaan
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
-
Nuhvikalle
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 592
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Tulipa viimeyönä reilu 10 cm uutta valkoista pihamaalle ja lämpötila on -1 astetta.
Suvikumit olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten lainmukaan, mutta eipä hötkyiillä

Suvikumit olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten lainmukaan, mutta eipä hötkyiillä
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Pärskula
Ensin tuli vettä kohtuullisella voimalla hetken, lämpötila siellä +15 paikkeilla.....
Kello 22.50 , 11.5. päiväys ja alkoi ukkostamaan

Välähdyksestä ääneen noin 5-7sekuntia.....
Ensin tuli vettä kohtuullisella voimalla hetken, lämpötila siellä +15 paikkeilla.....
Kello 22.50 , 11.5. päiväys ja alkoi ukkostamaan
Välähdyksestä ääneen noin 5-7sekuntia.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
jusape kirjoitti:Pärskula![]()
Ensin tuli vettä kohtuullisella voimalla hetken, lämpötila siellä +15 paikkeilla.....
Kello 22.50 , 11.5. päiväys ja alkoi ukkostamaan![]()
Välähdyksestä ääneen noin 5-7sekuntia.....
Sama juttu täällä hämeessä. Alkoi ukkostaan ja vettä kuuluu tulevan ihan hyvällä voimalla.
Hitto kun kylvöt on vasta puolessa välissä.
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban
-
Nuhvikalle
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 592
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Perinteinen Juhannusviikon ilma, tänään jopa 4 astetta plussan puolella lämpötila.
Maaliskuussa tuommoinen lämpötila puski työveden otsalle, tänään ei olllut siitä pelkoa
http://www.ruka.fi/asp/webcam.asp?file= ... 5&submenu=" onclick="window.open(this.href);return false;
Leikkimielinen arvaus, milloinka viimeinen valkoinen läntti katoaa nettikamerasta

Maaliskuussa tuommoinen lämpötila puski työveden otsalle, tänään ei olllut siitä pelkoa
http://www.ruka.fi/asp/webcam.asp?file= ... 5&submenu=" onclick="window.open(this.href);return false;
Leikkimielinen arvaus, milloinka viimeinen valkoinen läntti katoaa nettikamerasta
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
ka rehut tehty ja seuraava poota niin kuiva heenä alat nurin ja ruvettaan oottellee rukiin puintia seuraavaks 
aja millä ajat mutta majorilla loput



