Pilkillä

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Joko nuhvistit on pilkkimässä käynyt? Itse tänään aloitin, metsään kaivetulla tekolammella :mrgreen: Kyllä siinä vielä lokakuussa kaloja näkyi, nyt ei nykinyt :oops: Onkohan happi loppunut vedestä :?
Jokatapauksessa pilkkikausi avattu :lol:
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
jokke
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 641
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
NLCF r.y jäsen Nro: 9

Nahkapilkillä vain 8)
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Kyllä täs parintunnin sissään voi jo alkaa hiukan pilkkiä.....
Viimeyön nukkunu 3-4tuntia, ja aamu 5-6 alkaen maistellu mallasta.......
Eilisten pohjien päälle..... :oops:
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
nuffi59
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 854
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:48

Ei ole vielä kerennyt, vaikka paras aika olisi kylläkin nyt.Kevväämmällä jäällä on mukava olla, kun aurinko lämmäyttää. :) Vanhaksiko lie tullut ja mukavuuvenhaluseksi. :shock:
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
vormula77
Kylmäkoskelainen
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
Paikkakunta: Valkjärvi

Kohta olis tarkoitus kävellä tohon järvelle kokeilemaan jos vaikka vahingossa sais kalankin. Jäätä ei taida kovin paksulti olla.
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Äläkää nyt helvetissä hukuttako itteänne, saa sitä kalaa kaupastakin
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Kolkyt senttiä oli jäätä semmoisella keskikokoisella järvellä, siitä 20cm teräsjäätä. Pikku lammella oli jo lähemmäs puolimetriä :lol: Vettä tosin jäällä joten huonot jääkelit kaikenkaikkiaan. Onko isommat veet vielä jäässäkään? Olkeehan varovaisia!
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
vormula77
Kylmäkoskelainen
Viestit: 88
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:18
Konekalustoani: nelos-Nuhvi, Massey-Ferguson 35X, Pontiac, H-D, Jeep...
Paikkakunta: Valkjärvi

Jokos ootte ehtineet pilkille? Meinasin taas tänään mennä sairasloman kunniaks hetkeks aikaa kököttämään jäälle. On vaan pirullista kävellä jäällä, kun on lunta, sohjoa ja vettä aika reilusti jään päällä. Keskiviikko aamuna kävin jäällä nauttimassa auringonpaisteesta, eikä kalatkaan paljoa häirinneet pilkkimistä.
Kun nyrkki puhuu niin naama kuuntelee!
hape
Proto suunnittelija
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 11:29
Paikkakunta: tuusniemi

minä en moesta harrasta kun en pysty kalloo syömmään :) nahka pilikillä ja pöövän iäressä tulloo pilikittyvä :lol:
mittää tietämätön ja mittää ossoomaton!!!!
Avatar
nuhvi63
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3967
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
NLCF r.y jäsen Nro: 12
Paikkakunta: YLÄMAA

Sunnuntaina tuli käytyä pikkulammella istumassa,ite sain kaksi ahventa,emäntä yhen ja poika jäi ilman,ei minkäänlaista syöntiä siis,vaan hyvä oli liikkua,hädintuskin saappaan jälki jäi lumelle,yöpakkaset kovettaneet pinnan.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Vastaa Viestiin