Ahdinta asentamaan!
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Nyt se tuli ~20 kg rautamöhkälepaketti joka kuulemma lisää tehoja moottoriin
Pitäsköhän asentaa se valmetiin, vai odotanko kolmatta rojektia
Turbosarjassa on kaikki coolerista lähtien, eli "pulttaa kiinni" paketti.
Pitäsköhän asentaa se valmetiin, vai odotanko kolmatta rojektia
Turbosarjassa on kaikki coolerista lähtien, eli "pulttaa kiinni" paketti.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
minkä merkkinen ahdin
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Rajay. Satsi on Scan-turbon
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
ok
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
ainaki ursuksessa on rajay ahtimia. on kuulemma niin kallis korjattava että luokitellaan kertakäyttöahtimeksi
http://www.voorttimies.org
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kaitpa tuollainen tehdasuusi kestää?samiharju kirjoitti:ainaki ursuksessa on rajay ahtimia. on kuulemma niin kallis korjattava että luokitellaan kertakäyttöahtimeksi
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
Luulis kestävän.Varmaan vaan edullisempi vaihtaa kuin korjata jos turbo sitten aikojen päästä kajahtaa eli voi kestää ikuisuudenkin
Hattu päähän ja hyvästi!
juu ei kai kestossa mitään vikaa ole.
niin hinnasta siis tarkoitin että rajayn korjausrahalla saa uuden garretin..
niin hinnasta siis tarkoitin että rajayn korjausrahalla saa uuden garretin..
http://www.voorttimies.org
Morjesta vaan,ja heti pukkaa ensimmäisenä viestinä ahdinta 4/65:seen?
Onko ajatuksessa mitään jakoa siinä suhteessa että onko joku jo tehnyt semmosta kestääkö kone miedon mutkan pakarissa? Entäs öljynryöstö?
Tossa kaivuri nuffissa on kone ja ihan hyvin tuntuu olevan voimaa mutta jos vähän piristää sitä...
Onko ajatuksessa mitään jakoa siinä suhteessa että onko joku jo tehnyt semmosta kestääkö kone miedon mutkan pakarissa? Entäs öljynryöstö?
Tossa kaivuri nuffissa on kone ja ihan hyvin tuntuu olevan voimaa mutta jos vähän piristää sitä...
Nuffield Vammas -69
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Eikun vain!
Nuffissa öljynotto on mitä helpointa, nimittäin koneen kyljessä vasemmalla puolella on öljylinja useammalla tulpalla tulpattu (yksi käytössä öljynpainemittarille/kellolle). siitä saa hyvin tuon öljynpaineen. Paluu sitten ehkä vaikeampi, koska on oltava todella vastukseton!
Nuffissa öljynotto on mitä helpointa, nimittäin koneen kyljessä vasemmalla puolella on öljylinja useammalla tulpalla tulpattu (yksi käytössä öljynpainemittarille/kellolle). siitä saa hyvin tuon öljynpaineen. Paluu sitten ehkä vaikeampi, koska on oltava todella vastukseton!
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Hyvä että jotain helpompaa kun muissa jos kerta oikeen jakotukki tavallaan
Tarviiko miedoilla paineilla intercooleria,tuleeko koneella tukalat jos painaa turbon kuumettavaa ilmaa mottiin?
Tarviiko miedoilla paineilla intercooleria,tuleeko koneella tukalat jos painaa turbon kuumettavaa ilmaa mottiin?
Nuffield Vammas -69
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
No niin, turbo innostus meni ohi , se on myynnissä:
http://www.nettikone.com/626518
Saa tarjota jos tahtoo
http://www.nettikone.com/626518
Saa tarjota jos tahtoo
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Oli ja meni. Nyt se sai kodin massikkamiehen tallista etelämpää
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.