Steyrin lastutus
Valvoja: automies560
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Lastutettu steyr 180 A tehonmittaus dynamometrissä syksyllä täällä ilomantsissa: http://www.youtube.com/watch?v=FX1OrEC-tiU
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 906
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 17:00
Kyllähän se pakkosyötön nappi pohjaanpainettuna Nuffissakin pienen teholisän tuo. Joskus äestyksessä kokeilin ja rautalangalla lukitsin pakkosyöttönapin pohjaan...pykälän isommalla vaihteella veti äestä. Veikkaisin 45hv Nuffissa tehonlisäyksen olevan luokkaa 10hv, enempi ainakin kuin tuossa Steyrissä, onhan sylintereitäkin enemmän.
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
voe olla että oo viärässä mutta joskus aekonaa kun yritin tuota pakkosyöttö nappuloo paenoo kun kone oli käymässä niin se ee sen kummemmin vaekuttanna käyntiin eli ee mene piälle muuloin kuin kone on sammutettuna ja kyseessä oli 565 valametti
aja millä ajat mutta majorilla loput
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
- NLCF r.y jäsen Nro: 008
- Paikkakunta: Kontiolahti
sammoo mieltä oon, nuinhan se lukkoo nuhvin korjaamokirjassakin.ahven kirjoitti:voe olla että oo viärässä mutta joskus aekonaa kun yritin tuota pakkosyöttö nappuloo paenoo kun kone oli käymässä niin se ee sen kummemmin vaekuttanna käyntiin eli ee mene piälle muuloin kuin kone on sammutettuna ja kyseessä oli 565 valametti
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Kyllä pakkosyöttö toimii niin, että se lonksahtaa sammutin pois päällä ollessaan ja kaasu täysillä. Ei vaikuta pikkukierroksilla mitään, mutta täyskaasulla kyllä vedätyksessä.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
- NLCF r.y jäsen Nro: 008
- Paikkakunta: Kontiolahti
Jaa, ee tuossa omassa nuhvissa tarvii kun pari millii peukalolla siirtää tyhjäkäynniltä täysillepäin niin pakkosyöttö loksahtaa piälle, pumppu on ihan sepän laittama. Olokoon tuolleen. Niin ja sama huomattiin kun tuohon majorin pumppuun vaehettiin stefat sama juttu, fergussa ei tarvii etes koskee kaasuvipuun kun lasahtaa pakkosyöttö piälle.Nuffieldmaster kirjoitti:Kyllä pakkosyöttö toimii niin, että se lonksahtaa sammutin pois päällä ollessaan ja kaasu täysillä. Ei vaikuta pikkukierroksilla mitään, mutta täyskaasulla kyllä vedätyksessä.
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
- pa_turpeinen
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 393
- Liittynyt: 07 Maalis 2010, 07:23
- Konekalustoani: case ih 4230 mx pro -98 valmet 361d -62 comanche bull2 300cc 4x4 -08 ja paljon työlaitteita 50 luvulta 90 luvulle ja lisää haetaan koko ajan
- Paikkakunta: pudasjärvi
meneehä se 361 valmetissaki vauhdista päälle mut pitää tosiaa olla kaasu auki. ja ainaki sillä kärryä vetäessä huomasi eron sitkeydessä ku nappas nappia. ja toimiiha se leukuissaki, vai onko se vaijeri juttu tuoreemmisa enää pakkosyöttö vai onko se vaa joku ennakon säätö niinku volkkarissa, se ainaki autto saamaan lisää tehoa kummasti
ei riemulla rajaa ku saa leukulla ajaa