Rauta ja Petrooli Hyvinkäällä 11-12.9

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

jokke
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 641
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
NLCF r.y jäsen Nro: 9

Olemme vahvasti mukana myös tässä Eteläisen Suomen suurimmassa konetapahtumassa niin kuin useampana vuonna ennenkin. Teltalta löytyy tuttuja tekijöitä ja toivon mukaan myös uusia. Tervetuloa jäsenet ja kaikki muutkin teltalle turisemaan ja porisemaan. Tapahtuma on vanhassa tutussa paikassa Hyrian ( ent. maatalousoppilaitos ) kentällä klo 10-17

Jäsenille on varattu tilaa rompemyyntiä varten ja koko klubituotevalikoima on myös esillä. Jos sinulla on Nuhvi tai Leukku lähitienoilla niin tuo se rohkeasti esille alueelle. Koneen tuojalle erityinen lahja :wink: Myös vapaaehtoisia teltalle mahtuu ja toivotaan mukaan. Uusille tapahtumassa liittyville jäsenille teltalla tarjous ja liittyneiden kesken arvotaan tavarapalkinto.

Kaikki mukaan Hyvinkäälle!

http://www.masinistit.com/rautajapetrooli.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

rp_2010_etusivu.jpg
rp_2010_etusivu.jpg (63.03 KiB) Katsottu 7594 kertaa
Tarkoituksena ittellänikin olla paikallla lauantaina ja sunnuntaina

Osoitetta koitin tuonne kaivella ja navigaattorissa Palstojentie, Hyvinkää vie melko lähelle 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
NH 110-90dtt
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu

tulossa olen :D
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Mekin tullaan, joten teltalla hihasta kiinni ja juttusille, muuten ei kaikkia jäseniä tunnista
Mukana kuin peräpukama!
jokke
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 641
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
NLCF r.y jäsen Nro: 9

Tapahtuma lähenee ja on tulevana viikonloppuna. Raivaapa tilaa kalenteriisi ja laita "loma-anomus" vireille ajoissa :wink:

Hyvinkäällä esillä uusia ennennäkemättömiä koneita ja myös "superyllätyssektori" eli ehkäpä Suomen komein ja hienoin BMC-Mini traktori :!: Tämä täytyy nähdä :!:
Myös EKA-Nuffield teltan vieressä on sieltä vähemmän nähdystä päästä.
Teltalle on lupautunut mukavasti porukkaa talkoisiin, joten tule tutustumaan ja tervehtimään :idea:

Sääennustuskin lupaa hienoa syyskeliä ainakin lauantaille. Siispä suurin joukoin Hyvinkäälle :!:
sampo30
Kylmäkoskelainen
Viestit: 85
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 09:17
NLCF r.y jäsen Nro: 78
Paikkakunta: hämeenkoski

Tuli käytyä enkä kadu hyvä tapahtuma oli jälleen kerran! tuttujakin näky vähän joka puolelta niin kerhon kuin koulunki puolelta oli tullut tuttuja tapahtumaan. harmi vain että aika oli rajallinen siellä :evil:
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

Hyvinkään reissu heitetty ja oli muuten ainoa tuontyyppinen tapahtuma missä tuli tänä vuonna käytyä :shock: .Hieno tapahtuma ja mukavaa porukkaa :wink: .Muutama satunnainen kuvakin tuli näpästyä. http://anglia67.kuvat.fi/kuvat/Rauta+ja+petrooli+2010/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hattu päähän ja hyvästi!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Hyvä tapahtuma jälleen kerran
Mukavinta oli että monta uutta kasvoa kävi moikkaamassa
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

:oops: Tärkein unohtui
Kiitokset Jokelle ja hänen vaimolleen majoituksesta ja muonituksesta
Kiitokset Mikolle ja Saijalle aamupalasta
Jäimme kiitollisuudenvelkaan
Mukana kuin peräpukama!
NH 110-90dtt
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu

Oli kyllä hieno tapahtuma kaikin puolin ja hauskaa oli :D
Paljon kävi osastolla ihmisiä juttelemassa varsinkin BMC mini kiinnosti ihmisiä :D

Erittäin suuret kiitokset jokelle ja hänen vaimolle koko viikonlopun majoituksta
Myös kaikille muille mukana olleille.
On hieno tehdä talkoita kun on noin hyvä porukka ja halusta lähtee uudelleen
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
jokke
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 641
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
NLCF r.y jäsen Nro: 9

Tuossa edellähän tapahtumasta paljon jo kerrottiinkin. Senverran lisäystä, että kiitokseni Jampille ja Katrille lauantain iltaruoan hankkimisesta ja Mikolle ja Saijalle aamupalan sekä iltajuoman järjestämisestä. Kiitos kolmikolle, Tarmolle, Antille ja Eskolle mukana olosta teltalla ja hyvästä seurasta "iltajuhlassa"
Mukavaa oli teltalla päivisin ja vielä mukavempaa illanvietossa kaikki yhdessä 8)

Erityinen kiitos Tarmolle ja Raunolle kun saimme heidän hienot koneensa esiteltäväksi Rauta&Petrooliin.

Kävijöitä tapahtumassa oli vanhaan malliin ja järjestelyt toimivat moitteettomasti!
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

Yhdyn tähän kiitoskuoroon :wink: ja todeta voi että porukkaa oli liikkeellä varsin
mukavasti vaikka sää välillä kolealta vaikuttikin niin mainittavammilta
sateilta vältyttiin tapahtumassa 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

http://kuvablogi.com/blog/7269/23/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mukana kuin peräpukama!
Nuhvistin puoliso
Proto suunnittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 08:31
Paikkakunta: Heinola

Kiitos vaan " munkin" puolesta Jokelle ja hänen vaimolleen
Kyllä oli mukavaa viettää iltaa koko porukalla
todella kauniissa ympäristössä.
En kyllä kovasti osallistunut kun tuo tauti paino päälle :(
Nyt sitten saikulla.
ESM
Nuhvitietäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 18:31
Paikkakunta: Koria

Tapahtuma oli onnistunut,illanvietto mukava ja ruokapuoli erinomaista,eikä juomapuoltakaan voi moittia.
Kiitos.
3DL -60,4DM-61
Vastaa Viestiin