Sehän olis talkoiden paikkasompio kirjoitti:Pirun hyvä kuvasatsi! Helpottaa varmaan niitä jotka joutuu ekakertaa tuon homman tekemään. Minulla tuo työmaa on edessä ensi kesän aikana.
Projekti Nuffi hymas
Valvoja: automies560
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Mukana kuin peräpukama!
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Joo aina sitä tulee pettymyksiä, perhana oli toinen ronkka alapuolelta halki. Kysymys kuuluu miten ronkkien sopivuus 460:seen olis tiedossa perä ronkkineen akselit paikoillaan ja vaihdelaatikko. Myyjä tiesi kertoa vain että hihnajarrullinen perä on kyseessä, vaikka mallina puhui että olisi 10/60: nen minun mielestä siinä on toisen tyyppiset jarrut no en tiedä, hihnajarrut on tuossa minun projektissa.
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Kumpi puoli on rikki
Mulla olis ehjät mutta on lukoton malli
Zero euros
Tosin tuo varaosamöykky vois olla myöhemminkin eduksi
Mulla olis ehjät mutta on lukoton malli
Zero euros
Tosin tuo varaosamöykky vois olla myöhemminkin eduksi
Mukana kuin peräpukama!
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Joo vasen on kaput, lukkohan löytyy oikealta, vähän kiehtoo tuo koko perä kun hinta saadaan kohilleen. Laitatko vaikka sähköpostilla tietoo € roista juha.syrjala@kotinet .com
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Jaa no miten tuosta sitten tinkis, no on sinne matkaa, mutta laitetaan harkintaan. 150 € pyytää sälli koko perähommasta sinnekin matkaa 100 kilsaa. Mielessä kävi että jos kemppi mutta mutta se tuo kaivuukoneen paino ja muutenkin rasitus sai luopumaan asiasta. Pitää nyt ensihätiin ottaa vähän jos helpottaisi, mutta asiat elää kokoajan niin projekteissa kuin asentajassa. Isoja päätöksiä on tehty saunanlauteilla ja nyt on sauna lämpiämässä, joten tulosta pitäisi syntyä. Läpimurtotilanne asiassa voi venyä pitkälle mutta on ne isotkin päätökset tehty aamutunneilla.
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Joo kun rupiaa tuon tunteen ja asenteen kanssa pärjäileen niin homma on kuin pulkkamäkiä laskis, menee kohtullisen lujaa! Sitten noita varjopuolia sopivasti väistelee ettei pulkka mene petäjään ja tulee haavereita. Niin vielä näistä pitkälle tulevaisuuteen luotsaavista projekteista kun vaan osaa olla että ei ota ressiä.
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Se on hienoa että osataan ottaa murhes kerrallaan ja elää hetkessä, ihan hyvä taito itsekullekin
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5083
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Minun nelikossa on kymppimallin, jarrut, vaihdelaatikko viisivaihteinen, mutta jos tässä mitä on sinulle tarjottu on hihnajarrut ja kymmenvaihteinen laatikko, niin lienee risteytys, kuten minun nelivedossakin.V602T kirjoitti:Joo aina sitä tulee pettymyksiä, perhana oli toinen ronkka alapuolelta halki. Kysymys kuuluu miten ronkkien sopivuus 460:seen olis tiedossa perä ronkkineen akselit paikoillaan ja vaihdelaatikko. Myyjä tiesi kertoa vain että hihnajarrullinen perä on kyseessä, vaikka mallina puhui että olisi 10/60: nen minun mielestä siinä on toisen tyyppiset jarrut no en tiedä, hihnajarrut on tuossa minun projektissa.
Minun neliveto konerekisterissä, edellisen omistajan ilmoituksen mukaa 10/60:nen, vuosimallikin 65:nen , rekisteriotteessa vuosimalli 60:ntä.
Elikkä vastaus kysymykseesi : 460:seen käy 10/60:sen ronkat.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1685
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
noista 460 ja 10/60 ronkista sen verta jotta ne voi vaihtaa ristiin
mutta niissä on erilaiset välitykset 460 harvemmat ja 10:peissä
tiheämmät välitykset sekä levyjarrut. eli siis näkee jarruista että joutuuko
vaihtamaan molemmat
mutta niissä on erilaiset välitykset 460 harvemmat ja 10:peissä
tiheämmät välitykset sekä levyjarrut. eli siis näkee jarruista että joutuuko
vaihtamaan molemmat
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
- Proto suunnittelija
- Viestit: 114
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Joo ajatellaan asiaa näin että jos ostan 10/60:sen ronkan ilman akselia ja laakereita ja sitä isoahammaspyörää, ja laitan 460:sestä laakerit akselin ja hammaspyörä sekä hihnajarru systeemin niin onnistuuko? Kysyn sitä varten jos hommaan 10/60:sen ronkan eikä siihen sitten käy 460:kalut. Warpu varmaan tarkoittaa että 10/60 ronkka akseleineen ei käy koska välitys on tiheämpi.
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5083
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Mitenkähän tähän on saatu onnistumaan ei voi kysyäkkää edelliseltä omistajalta.Warpu kirjoitti:ei onnistu jarrun kiinnitys erilainen, jos tosiaan 10 kymppivaihteisen
levyjarrullinen
http://kuvablogi.com/nayta/2400083/
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !