http://www.youtube.com/watch?v=w9CmZBiOTXM
Ei ihan normaalia? Pätkii käynti kylmänä kun lyö tallan pohjaa ja jos ei paina kaasua niin sammuu!
Pätkii
Valvoja: automies560
-
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1279
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
- Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
- Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)
Polttoaineen saannissa jotain häikkää .Suodattimet hyytyneet tai jotain tukosta polttoainelinjassa.Hetken aikaa taitaa käynnistyksen jälkeen pelata ihan hyvin ja sitten viimeistään kuormitettaessa alkaa röpöttämään.Oireet on ainakin samat
Hattu päähän ja hyvästi!
melko selkeetä polttoaineen puutetta.......
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Putsareitahan saa vaihtaa vaikka kerran viikossa jos on vettä polttoaineen seassa. Onko polttoaine kesä vai talvilaatua ?
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Ilmaa taitaa olla polttoainejärjestelmässä. Siirtopumpun venttiilit saattavat temppuilla.
Kannattaa kokeilla vaihtaa pumppu, näissä kun sen voi vielä tehdä mutta noissa uusissa ei enää, kun on tuo yhteispaine ruiskutus
Kannattaa kokeilla vaihtaa pumppu, näissä kun sen voi vielä tehdä mutta noissa uusissa ei enää, kun on tuo yhteispaine ruiskutus
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."