Tottumiskysymys, nimittäin tuon kaksoiskytkimen tarpeellisuus. Itse olen aikoinaan opetellut tekemään töitä Ferguson 20:llä, vuosimallia 1951. Itse teen tänäpäivänäkin kaikki työt aivan kuin ei kaksoiskytkintä olisi, on traktorissa kaksoiskytkin tai sitten ei, eli ennen pysähtymistä vehkeet maasta irti jne... Uskokaa tai älkää, mutta se on kuin polkupyörällä ajo, kun sen kerran oppii niin...
Itse taas pidän hieman turhan paljon aivonystyröitä hereillä pitävänä Leylandin käsivivulla hallittavaa voimanottoa esimerkiksi vetävän perävaunun kanssa touhutessa. Ihan hyvin sujuu, mutta ei parane mielen antaa seikkailla muissa asioissa.
Niin ja jampin nuffiin... Se voi olla tuolla moottorilla aika haastavaa esimerkiksi 3-metrisen joustopiikkiäkeen kanssa

On meinaan piikit maassa myös siirtymätaipaleella pellolle

Ja sitten mitenköhän tuommonen bensakone tykkää lähteä vetämään...voi olla vaikeaa lähteä pellon päästä liikkeelle? Itse mitä olen ajanut muutamaa vanhaa bensakasilla olevaa kuorma-autoa, niin on jäänyt sellainen mielikuva, että se sitkeys ja vääntömomentti on voimaa uhkuvasta äänestä ja suurilla kierroksilla olevasta korkeasta maksimitehosta huolimatta varsin hentoa.