nuhvi haalarit!
Valvoja: automies560
tuolla kauppoloissa on kommeita case ja valmet haalareita,eikö olis mukava kesällä patsastella oranssit nuffield haalarit päällä alan hommissa?tässä olis mielestäni asia mitä vois kehitellä.ostaisin semmoset haalarit jos vain ois.
Ei oo riemulla rajaa kun saa nuffilla ajaa . Tuunattu 460
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1546
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Tuo kuullostaa hyvältä idealta, ja ihan kannatettava ajatus vaikka heti seuraavaan hallituksen kokoukseen esityslistalle
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Ei muuta kuin rupeatte hommaamaan Olen jossakin kuvassa nähnytkin, mutten nyt varmaksi muista että olikohan tuolla galleriassa :?:vai oliko jonkun kuvalogissa Luultavasti joku ollut aktiivinen ja hommannut oma-aloitteisesti
Olishan se komiaa nuissa näyttelyissäkin jos olis vielä oikean värinen haalarikin
Olishan se komiaa nuissa näyttelyissäkin jos olis vielä oikean värinen haalarikin
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
vai miten ois ommeltava kangasmerkki jonka jokainen voi ommella omiin haalareihin?
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
Kannatetaan
oOlis se vaa hienoo jossai kone näyttelyis aiheuttaaa paheksuntaa
oOlis se vaa hienoo jossai kone näyttelyis aiheuttaaa paheksuntaa
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5181
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Noita merkkejä löytyy vielä muutama kappalenuhvi63 kirjoitti:vai miten ois ommeltava kangasmerkki jonka jokainen voi ommella omiin haalareihin?
eli ommeltava 12 cm Nuffield merkki ja BMC n. 5x5cm
3€ kipale, kulkee kirjeessä mukavasti
Mukana kuin peräpukama!
Tuli joskus värjättyä tollanen haalari ja siihen mustalla teksti selkään.
Ommeltavan nuhvimerkin vois kai tehdä niin ison että se sopis laittaa selkäpuolelle.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img642704.jpg
Ommeltavan nuhvimerkin vois kai tehdä niin ison että se sopis laittaa selkäpuolelle.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img642704.jpg
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Hieno olisi tuollainen haalari. Kannatetaan.
Wiljamilta kysyisin, minkä valmistajan on tuo haalari?
Tuollainen nuffield -teksti kuten sinulla on onnistuisi parhaiten painamalla se.
Brodeerattu kangasmerkki on ehken liian kankea selkään.
Etupuolelle rintataskuun voisi laittaa klubilogon!
Itse suosin takki+housu yhdistelmiä, mutta toki "koko" haalarikin menisi.
Mitä hintaluokkaa arvon väki olisi valmis tällaisesta maksamaan?
Nimittäin on kalliita ja halpoja haalareita. Suomessa valmistetut Leijona 2 osaiset haalarit maksavat deerellä jotain satkun luokkaa, mutta ovatkin sitten lämpimät talvella. Sitten on näitä ihan kevyitä työhaalareita, ne lienevät paljon halvempia. Sen saisi väki kertoa millaista ne haluavat.
Wiljamilta kysyisin, minkä valmistajan on tuo haalari?
Tuollainen nuffield -teksti kuten sinulla on onnistuisi parhaiten painamalla se.
Brodeerattu kangasmerkki on ehken liian kankea selkään.
Etupuolelle rintataskuun voisi laittaa klubilogon!
Itse suosin takki+housu yhdistelmiä, mutta toki "koko" haalarikin menisi.
Mitä hintaluokkaa arvon väki olisi valmis tällaisesta maksamaan?
Nimittäin on kalliita ja halpoja haalareita. Suomessa valmistetut Leijona 2 osaiset haalarit maksavat deerellä jotain satkun luokkaa, mutta ovatkin sitten lämpimät talvella. Sitten on näitä ihan kevyitä työhaalareita, ne lienevät paljon halvempia. Sen saisi väki kertoa millaista ne haluavat.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Kunpi nyt olis ensin talvi vaiko kesäkäyttöön tarkoitettu
Itse käyttäisin mieluummin kesällä tuota takki ja housu systeemiä
Tämä on tietenkin tottumus kysymys olen käyttänyt lähes 40 vutta tuota takki/housu yhdistelmää niin tuntuu luontevammalta
Talvella käytän jonkin verran toppahaalaria kelkkaillessa ja traktorilla ajaessa, mutta työntekoon tahtoo olla liian lämmin
Ehdottaisin että hankittaisiin ensin kesä käyttöön tarkoitettu,voihan samaa käyttää myös talvellakin,on sen verran hyviä väliasuja
Itse käyttäisin mieluummin kesällä tuota takki ja housu systeemiä
Tämä on tietenkin tottumus kysymys olen käyttänyt lähes 40 vutta tuota takki/housu yhdistelmää niin tuntuu luontevammalta
Talvella käytän jonkin verran toppahaalaria kelkkaillessa ja traktorilla ajaessa, mutta työntekoon tahtoo olla liian lämmin
Ehdottaisin että hankittaisiin ensin kesä käyttöön tarkoitettu,voihan samaa käyttää myös talvellakin,on sen verran hyviä väliasuja
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7388
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Pidimme hallituksen kokouksen viime sunnuntaina ja päätimme että tämä haalari asia otetaan keväämmällä esille uudestaan, ennen haalarisesonkia.
Kevyt kesämalli lie suosituin ja kysyntä vasta kevään korvilla.
Lisäksi olisi hyvä ennalta tietää menekkiä, nimittäin muutaman kappaleen valmistus on valitettavan kallista.
Kevyt kesämalli lie suosituin ja kysyntä vasta kevään korvilla.
Lisäksi olisi hyvä ennalta tietää menekkiä, nimittäin muutaman kappaleen valmistus on valitettavan kallista.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Aloitetaan näin aluksi minulle kaksi Numeron kerennee myöhemmin Yksi noihin näyttelyissä käyntiä varten toinen remppa hommiin
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !