En ole satavarma tuleeko ylimääräinen yljy ulos jos otat öljynkorkeuspropun irti, kokeile.
3DL syöttöpumppu ongelma.
Valvoja: automies560
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5134
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Marras 2024, 06:17
- Konekalustoani: Nuffield 3DL vm:1959
- NLCF r.y jäsen Nro: 1982
Kyllä sieltä öljyä on pois tullut.
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Marras 2024, 06:17
- Konekalustoani: Nuffield 3DL vm:1959
- NLCF r.y jäsen Nro: 1982
No ei iloa kauaa kestänyt. Jostain se vielä oljyä vuotaa. Ja sammu puolen tunnin hommien jälkeen. Ilmasin ja kävi pariminuuttia ja sammu taas. Ei kai noissa 2 asiassa ole yhteyttä? Sammumiseen itse epäilen sitä lasi kuppia mihin tulee tankista ja lähtee ruiskulle diesel. Hermot meinaa mennä
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5134
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Mistähän mahtanee öljyä vuotaa, onko kohta paikannettu, vai vuotaako mahdollisesesti ruiskupumpun öljynkorkeusputkesta.Marttinenjuhis kirjoitti: ↑22 Huhti 2025, 14:14 No ei iloa kauaa kestänyt. Jostain se vielä oljyä vuotaa. Ja sammu puolen tunnin hommien jälkeen. Ilmasin ja kävi pariminuuttia ja sammu taas. Ei kai noissa 2 asiassa ole yhteyttä? Sammumiseen itse epäilen sitä lasi kuppia mihin tulee tankista ja lähtee ruiskulle diesel. Hermot meinaa mennä![]()
Tuon tyypinen sammuminen viitaisi mielestäni tankin sihdin tukkeutumiseen.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Marras 2024, 06:17
- Konekalustoani: Nuffield 3DL vm:1959
- NLCF r.y jäsen Nro: 1982
Jostain takapuolelta tuntuisi vuoto olevan. Sain käymään kun ilmasin reilummin. Miten herkkä tuo systeemi on ilmalle, nikä riittää että sammuu?
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5134
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Ei tuolla takaosassa ole kovin monttaa kohtaa mistä voisi vuotaa, katsoppa osa no 13, kuvien mukaan siinä ei näyttäisi olevan minkäänlaista tiivistettä, mutta laita vaikka mootorisilikoonia väliin ja ruuvit kiinni.
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... dfhttps://
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... ettelo.pdf
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... dfhttps://
https://karit1.kuvat.fi/kuvat/Nuhvin+va ... ettelo.pdf
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Marras 2024, 06:17
- Konekalustoani: Nuffield 3DL vm:1959
- NLCF r.y jäsen Nro: 1982
Pitääpä tutkia.
-
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8944
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kyllä niistä pumpuista ylimääräiset öölit osaa itsekseen tiensä löytää ulos, sen "huohotin / tulvaputken " kautta.
Jos siis vähän ylimääräistä sisään lirahtaa. Se ei haittaa mitään.
Jos siis vähän ylimääräistä sisään lirahtaa. Se ei haittaa mitään.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Marras 2024, 06:17
- Konekalustoani: Nuffield 3DL vm:1959
- NLCF r.y jäsen Nro: 1982
Voi olla joo, kuulemma sittrn pitää huolestua jos mistään ei vuoda
seuraavaksi käyn tankilta, käsi pumpulle asti suodattimet. Löytyisi syy sammumiselle.
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 26
- Liittynyt: 08 Marras 2024, 06:17
- Konekalustoani: Nuffield 3DL vm:1959
- NLCF r.y jäsen Nro: 1982
Noniin nyt on tukokset poistettu. Eli tankin puoli tukossa ja polttoainehana myös. Olivat täynnä sitä tankin sisäpinnan maali silsua. Nyt käy nätisti
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5134
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tuttu tapahtuma, minullakin on käynyt noi kahdessa eri nuhvissa.Marttinenjuhis kirjoitti: ↑24 Huhti 2025, 14:52 Noniin nyt on tukokset poistettu. Eli tankin puoli tukossa ja polttoainehana myös. Olivat täynnä sitä tankin sisäpinnan maali silsua. Nyt käy nätisti![]()
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !