Maailma muuttuu ja näin on näköjään tapahtunut myös tämän foorumin osalta. Ja samaa voi todeta myös omalla kohdalla, tässä välivuosien ajalla kerkesin kokea rakastumisen, kiirevuodet ja eronkin, tavallista ihmiselämää siis. Foorumikin on tällä välin kerennyt ulkomuodoltaan muuttumaan, upeaa on huomata että yhdistys on kuitenkin vielä toiminnassa ja sivustot myös. Itsehän välivuosien saatossa olin kurja jäsen ja menin eroamaan tästäkin yhdistyksestä, kuten kaikista muistakin harrastuselimistä. Tuleva kesä näyttää onneksi valoisammalta ja jälleen on Nuffieldit alkaneet tallissa polttelemaan. Ovatkin monta vuotta saaneet levätä niin luulisi intoa kesätielle lähtemisestä olevan
Muistelen lämmöllä niitä aikoja kun täällä foorumilla käytiin vauhdikkaitakin keskusteluja ja viestimäärät oli melkoisia vuorokautta kohti



