Kuutosta ei myytykä
Valvoja: automies560
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Tarjous on mietinnässä. 460 on 6 5.7 litrainen 120hv ? Tunnistu Mauri ja Englannin kerhon sivùt. Edellisen omistajan 'pojat' muistelee nuo 10v takas viime hetkellä pelastettu. Edellisellä ollut rekisterissä n10v takas. 460ssä on tyyppikilpi näkyvissä, 10stä se löytynee päällis vahvistuksen alta. Seurataan ja sitten kysellään neuvoja jos 6nen tulee 3nneksi. Nyt 3vk - kk on aikajana kun ratkeaa.
Viimeksi muokannut Massey-Nuffield, 13 Huhti 2023, 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Taitaa tulla tarveMassey-Nuffield kirjoitti: ↑14 Tammi 2023, 01:48 Olisi tarjolla 460 ja 10/60 kuutosella. Molemmat noin projektikunnossa. Siis tänne kysymyksiä vaille. Paperit vois löytyä.
Mitähän hintaluokka voisi olla?
Kumpi ennnen? 10/60:iin tietty saisi 1.5 rattaat.
Lähettäisittekö kuvia missä näkyy traktori sivusta ja jatkopaikka, pitää konttorilla näyttää dokumentteja jotta muutos selviää laajemmin.
Alustavast kyselin. Jatkoa selvitellä pitäisi.
jukkaetvalila@gmail.com
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Nyt on 6sten historiaa saatu selville 3 edellistä omistajaa. 10/60 oli ollut kytkin ongelmia kun kyntäissä oli huomattu, että jatko ei ollut aivan suora ja 3s kerta oli auttanut kun 2n levyn jälkeen alkoi toimia
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Tuli kuvia eri versioista jatkoista. Kestääkö jos hitsaa ensin sisä puolelle laatan vahvikkeeksi ja sitten ottaa ulkopuolelta pois laatan? Siihen poraa reijät ensin. Jos niin sitten pultit läpi niin ei tarvitsisi katkaista uusiksi ja ottaa konetta pois. Tuohon on laitettu pala väliin. Sehän on periaatteessa heikompi kuin 2n rungon menetelmä?
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Kumpihan kone tuo mahtaisi olla? Näkyisikö?
Tuli vinkkiä, että tuo voisikin olla 5.1
Eihän sillä merkitystä ole
Tuli vinkkiä, että tuo voisikin olla 5.1
Eihän sillä merkitystä ole
Viimeksi muokannut Massey-Nuffield, 30 Touko 2023, 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Massey-Nuffield kirjoitti: ↑14 Tammi 2023, 01:48 Olisi tarjolla 460 ja 10/60 kuutosella. Molemmat noin projektikunnossa. Siis tänne kysymyksiä vaille. Paperit vois löytyä.
Mitähän hintaluokka voisi olla?
Kumpi ennnen? 10/60:iin tietty saisi 1.5 rattaat.
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Tutulla on kanssa siisti jatko. Noista lienee paras nostaa kone pois ja laittaa toinen eturunko yhdellä saumalla ja palkki sisälle / ulos samalla. Nuo Karin laittamat on kyllä siistit. Päällipuolen raudat ainakin pois ja katsoa alle
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Nelitahtari kirjoitti: ↑17 Maalis 2023, 19:38 Mulla on tuosta Tractor Spare Parts LTD firmasta hyviä kokemuksia.
Ihan asiantuntevaa sähköpostikeskustelua ja hyvä valikoima osia.
Jos on epäselvää osan sopivuudesta niin vastaavat nopeasti ja yksiselitteisesti kysymyksiin.
Ainoa miinus on Brexit. Eli joutuu puljaamaan tullien ja alvien kanssa kun tilailee.
Tullauskin on helppo kun soittaa ne ne
uvvovat rittäin miten menetellä. Normaali puhelumaksu ja neuvo tulee kun on kone auki
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 450
- Liittynyt: 02 Elo 2021, 16:58
- Konekalustoani: Nuffield Universal four 4DM
Englannista tilatessani pyydän aina lähettämään Royal Mail pakettina, jolloin Suomen päässä jakelijana toimii Posti.Massey-Nuffield kirjoitti: ↑30 Touko 2023, 18:05 Tullauskin on helppo kun soittaa ne ne
uvvovat rittäin miten menetellä. Normaali puhelumaksu ja neuvo tulee kun on kone auki
Postin digitullaus on halpa ja näppärä. Ei tarvi edes soitella mihinkään ja sen voi tehdä kellonajasta riippumatta. Ei tarvi asioida tullin kanssa ollenkaan.
Nuffivideoita ja muutakin: https://www.youtube.com/@kapteenikaarna/videos
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Paljonko posti veloittaa, joku tiesi kun postista tulee ilmoitus posti tullaa niin että paketti tulee valmiiksi etukäteen tullattuna?Nelitahtari kirjoitti: ↑31 Touko 2023, 05:52Englannista tilatessani pyydän aina lähettämään Royal Mail pakettina, jolloin Suomen päässä jakelijana toimii Posti.Massey-Nuffield kirjoitti: ↑30 Touko 2023, 18:05 Tullauskin on helppo kun soittaa ne ne
uvvovat rittäin miten menetellä. Normaali puhelumaksu ja neuvo tulee kun on kone auki
Postin digitullaus on halpa ja näppärä. Ei tarvi edes soitella mihinkään ja sen voi tehdä kellonajasta riippumatta. Ei tarvi asioida tullin kanssa ollenkaan.
Tuo mun systeemi maksaa tullin ja postin n. Pari € oa. Jos sun on halvempi niin tietty vaihdan
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä
-
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 450
- Liittynyt: 02 Elo 2021, 16:58
- Konekalustoani: Nuffield Universal four 4DM
Posti veloittaa tullauksesta 0.9€Massey-Nuffield kirjoitti: ↑31 Touko 2023, 16:38 Paljonko posti veloittaa, joku tiesi kun postista tulee ilmoitus posti tullaa niin että paketti tulee valmiiksi etukäteen tullattuna?
Tuo mun systeemi maksaa tullin ja postin n. Pari € oa. Jos sun on halvempi niin tietty vaihdan
Omapostiin tulee ilmoitus, että paketti on tulossa. Tullauksen voi tehdä silloin heti ja kannattaakin, että paketti lähtee suoraan jakeluun eikä jää tullivarastoon roikkumaan.
Nuffivideoita ja muutakin: https://www.youtube.com/@kapteenikaarna/videos
-
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 877
- Liittynyt: 23 Kesä 2018, 10:32
- Konekalustoani: 2 rattoria ja niihin työkalut käsityövalineitä
- NLCF r.y jäsen Nro: 477
Tuo oli hyvä. Tullissa jos tekee posti ottaa 2.9€.Nelitahtari kirjoitti: ↑31 Touko 2023, 17:10Posti veloittaa tullauksesta 0.9€Massey-Nuffield kirjoitti: ↑31 Touko 2023, 16:38 Paljonko posti veloittaa, joku tiesi kun postista tulee ilmoitus posti tullaa niin että paketti tulee valmiiksi etukäteen tullattuna?
Tuo mun systeemi maksaa tullin ja postin n. Pari € oa. Jos sun on halvempi niin tietty vaihdan
Omapostiin tulee ilmoitus, että paketti on tulossa. Tullauksen voi tehdä silloin heti ja kannattaakin, että paketti lähtee suoraan jakeluun eikä jää tullivarastoon roikkumaan.
Mulla sit osin väärä tieto
Oli talvi tai kesä on Nuffield voiman pesä