letkulämmitin
Valvoja: automies560
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 24
- Liittynyt: 12 Loka 2020, 09:08
- Konekalustoani: 2 nuffia 460,toinen menee purkuun, zetor 6711,projektit: morris minor, vespa
- Paikkakunta: Tammela
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Näyttäs siltä että, tuossahan lienee aiemminkin ollut letkulämmittäjä.
Itse ole kyllä laittanut kolmosnuviin tuon kannessa olevan letkun toiselle puolen konetta, kannen etupäässä olevaan proppuun.
Itse ole kyllä laittanut kolmosnuviin tuon kannessa olevan letkun toiselle puolen konetta, kannen etupäässä olevaan proppuun.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 24
- Liittynyt: 12 Loka 2020, 09:08
- Konekalustoani: 2 nuffia 460,toinen menee purkuun, zetor 6711,projektit: morris minor, vespa
- Paikkakunta: Tammela
Laitan siihen, kun toisellapuolella ei ole roppua. Senverran näissä on eroja. Tässä on vielä, että kaasuläppä ei oo pumpussa vain imussa, siinä akkukotelon vaiheilla, en ole sellaista nähnyt ennen.
-
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5082
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
On siellä imusarjan puolellakin neloskoneen kannessa nestetilaan menevät proput.johan.mikael kirjoitti: ↑04 Helmi 2021, 14:31 Laitan siihen, kun toisellapuolella ei ole roppua. Senverran näissä on eroja. Tässä on vielä, että kaasuläppä ei oo pumpussa vain imussa, siinä akkukotelon vaiheilla, en ole sellaista nähnyt ennen.
Tosin helpommalla pääset kun valmiseen reikään laitat liitimen.
Joskus oliko 1973 taikka 1974 kun laitoin kolmosnuhviin letkulämmittimen, laitoin kuten edellä mainitsin, kyseinen proppu lähti irti.
Muutama vuosi sitten yritin koemielessä ottaa samasta kohdassa olevaa proppua irti, kansi oli ollut kuusen juurella säältä suojassa noin 20 vuotta, eipä lähtenytkää enään kierteiltä irtoamaan, piti porailla reikä läpi ja sitten viimeiset kapialla tampilla pois.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !